هوش مصنوعی

جمینی گوگل ویژگی شبیه به ChatGPT پیدا خواهد کرد

چت بات هوش مصنوعی گوگل Gemini با یک ویژگی جدید “حافظه” ارتقای بزرگی دریافت می کند. این ویژگی به Gemini اجازه می‌دهد تا اطلاعاتی را که در چت‌های قبلی به اشتراک گذاشته‌اید، مانند علایق، اولویت‌ها و نام دوستانتان و غیره به خاطر بسپارد. در طول زمان پاسخ‌های مفیدتر و شخصی‌سازی شده‌تری ارائه دهید.

امیدواریم برای دستورالعمل‌ها هم کار کند، زیرا Gemini مدام چیزی را که به او گفته‌ایم فراموش می‌کند، مانند نوشتن یک متا توضیحات با 120 کاراکتر، اما هر بار که به آن برمی‌گردیم، حتی پس از گفتن آن، توضیحاتی طولانی به ما می‌دهد.  ویژگی Memory اختیاری است و کاربران می توانند انتخاب کنند که آن را خاموش کنند یا اطلاعات ذخیره شده را مدیریت کنند. این پس از آن اتفاق می افتد که OpenAI یک ویژگی حافظه مشابه ارتقاء پولی را برای چت بات ChatGPT خود ارائه  کرد.

جمینی گوگل ویژگی شبیه به ChatGPT پیدا خواهد کرد

علاوه بر حافظه، گوگل ویژگی های دیگری را نیز برای Gemini آزمایش می کند، از جمله:

  • افزایش طول اعلان: کاربران می‌توانند درخواست‌های طولانی‌تری ارائه دهند و به Gemini زمینه بیشتری برای پاسخ‌هایش بدهد.
  • سفارشی “Gems”: این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا رفتار Gemini را برای کارهای خاص شخصی کنند.
  • آپلود سند: کاربران می توانند حداکثر 10 سند را به طور همزمان برای جمینی آپلود کنند تا تجزیه و تحلیل شود.

انتظار می‌رود این ویژگی‌های جدید تمرکز اصلی در کنفرانس I/O گوگل فردا باشد. گوگل سعی دارد در رقابت پایاپای با شرکت OpenAI محصولی ایده‌آل را در اختیار مخاطب قرار دهد. بنابراین پیش بینی شده بزودی شاهد محصولات برجسته از گوگل در زمینه هوش مصنوعی باشیم.

جمینی هوش مصنوعی ارتقایافته بوده که جایگزین بارد شد. البته مشخص نیست چه زمانی باید شاهد افزوده شدن این ویژگی حافظه توسط گوگل باشیم و در حال حاضر تایید شده نیست. این شرکت همیشه سعی دارد محصولاتی ایده آل ارائه دهد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا