هوش مصنوعی

چت بات GPT-4o با قابلیت های پریمیوم و هزینه رایگان ارائه می شود

این هفته، OpenAI به طور رسمی آخرین مدل زبانی بزرگ هوش مصنوعی خود را به نام ChatGPT-4o معرفی کرد. مدل چندوجهی متن، تصویر، ویدئو و صدا را با هم ترکیب می‌کند تا به سوالات با زبان طبیعی پاسخ دهد. همچنین قرار است هم برای کاربران رایگان و هم برای کاربران پولی در دسترس باشد.

مایکروسافت، شریک مالی و فناوری اصلی OpenAI، زمان را برای اعلام اینکه GPT-4o اکنون در نسخه پیش نمایش در سرویس Azure OpenAI خود در دسترس است، تلف نکرد.

مایکروسافت گفت که کاربران تجاری می‌توانند از ChatGPT-4o در خدمات Azure OpenAI برای “تعاملات پویاتر و جامع‌تر با پشتیبانی مشتری” استفاده کنند و همچنین می‌توانند داده‌های بیشتری را تجزیه و تحلیل کنند و محتوای بیشتری برای عملیات خود تولید کنند.

پست وبلاگ اضافه کرد که اطلاعات بیشتر در مورد ChatGPT-4o به همراه به‌روزرسانی‌های بیشتر در مورد خدمات هوش مصنوعی Azure مایکروسافت به طور کلی، هفته آینده در کنفرانس توسعه‌دهندگان Build 2024 این شرکت که در تاریخ 21 می در سیاتل برگزار می‌شود، فاش خواهد شد.

 چت بات GPT-4o با قابلیت های پریمیوم و هزینه رایگان ارائه می شود

این شرکت اعلام کرد:

مشتریان سرویس Azure OpenAI می‌توانند قابلیت‌های گسترده GPT-4o را از طریق یک زمین بازی پیش‌نمایش در استودیوی Azure OpenAI از امروز در دو منطقه در ایالات متحده کشف کنند. این نسخه اولیه بر روی ورودی‌های متن و دید تمرکز دارد تا نگاهی اجمالی به پتانسیل مدل ارائه دهد و راه را برای قابلیت‌های بیشتر مانند صدا و تصویر هموار کند.

باید دید آیا چت بات یا همان مدل زبانی GPT-4o می تواند به موفقیت بزرگی دست یابد و موجب جلب توجه بیشتر کاربران به OpenAI شود. با GPT-4o رقبایی چون گوگل باید دست به کار شده و مدل های زبانی جدیدی را برای رقابت بهتر توسعه دهند و عرضه نمایند. مشخص نیست آیا رقبا با چنین مدل زبانی محصول جدیدی ارائه خواهند کرد یا خیر.

OpenAI همیشه با مدل های زبانی خود توانسته موردتوجه قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا