هوش مصنوعی

قابلیت تحلیل برگه اکسل توسط ChatGPT

شرکت OpenAI قابلیت‌های تجزیه و تحلیل داده‌های ChatGPT را به سطح کاملاً جدیدی رسانده و کاوش و دستکاری داده‌ها را سریع کرده است. این به‌روزرسانی جریان کار را ساده می کند و بینش داده های زمان واقعی را باز می کند.

بزرگترین تغییر ادغام با سرویس های ذخیره‌سازی ابری است. دوران دانلود و آپلود فایل ها گذشت. اکنون ChatGPT به شما امکان می دهد مستقیماً از Google Drive و Microsoft OneDrive به داده های خود دسترسی داشته باشید. این کار مراحل غیرضروری را حذف می‌کند و به شما امکان می‌دهد با اسناد ذخیره‌شده در ابر خود یکپارچه کار کنید.

تجسم داده ها نیز ارتقای عمده ای دریافت می کند. ChatGPT اکنون نماهای جداول و نمودارهای تعاملی را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد در زمان واقعی اطلاعات خود را عمیق تر کنید. شما می توانید با تجسم ها تعامل داشته باشید تا درک شهودی تری از آنچه داده‌هایتان به شما می گویند به دست آورید.

نمودارهای عمومی را فراموش کنید. ChatGPT به شما امکان می دهد نمودارها را متناسب با نیازهای خاص خود سفارشی کنید. می‌توانید ظاهر و احساس را متناسب با ارائه یا گزارش خود تنظیم کنید و سپس آنها را برای گنجاندن آسان در کار خود دانلود کنید.

مدیریت داده ها نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته است. چه در حال کار با مجموعه داده های عظیم، پاک کردن داده های نامرتب یا ایجاد نمودارهای روشنگر باشید، ChatGPT می تواند به راحتی از عهده آن برآید. این قدرت از یک مدل اساسی جدید می آید که ChatGPT را قادر می سازد تا حتی پیچیده ترین وظایف داده را انجام دهد.

قابلیت تحلیل برگه اکسل توسط ChatGPT

جالب اینجاست که بحث های آنلاین در مورد مدل جدیدی به نام ADA V2 (شایعات GPT-4) در کنار آپدیت ChatGPT مطرح شده است. کاربرانی که در تست مقیاس خاکستری این مدل شرکت کردند تحت تاثیر قابلیت های کدگذاری قدرتمند آن قرار گرفتند.

سرعت بالا نوآوری OpenAI مشهود است. تنها سه روز پس از رونمایی GPT-4o، آنها با ChatGPT و ADA V2 پیشرفت های چشمگیری دارند. این پیشرفت‌ها به سرعت در حال تغییر چشم‌انداز تجزیه و تحلیل داده‌ها هستند و احتمال وجود یک «GPT-5» حتی قدرتمندتر در نزدیکی قطعاً هیجان‌انگیز است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا