هوش مصنوعی

ناتینگ ChatGPT را با محصولات صوتی خود یکپارچه کرد

ناتینگ شروع به انتشار به‌روزرسانی کرده است که چت بات هوش مصنوعی (AI) ChatGPT را با کل مجموعه دستگاه‌های صوتی آن یکپارچه می‌کند.

CMF، زیربرند این شرکت که بر روی دستگاه‌های پوشیدنی متمرکز شده است، سعی دارد این ویژگی را در محصولاتش تعبیه کند. این به‌روزرسانی از طریق برنامه Nothing X در فروشگاه Google Play  منتشر می‌شود. با این حال، کاربران تنها زمانی می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند که دستگاه ها با تلفن های هوشمند Nothing جفت شوند.

با اعلام این خبر در روز سه‌شنبه، Nothing گفت که کل مجموعه صوتی آناز طریق برنامه Nothing X ویژگی یکپارچه‌سازی ChatGPT را دریافت می‌کند. این ویژگی‌ها برای اولین بار در ماه آوریل در Nothing Ear و Ear A معرفی شدند، اما اکنون کاربران با هر هدفون از این برندها می‌توانند بدون نیاز به دستگاه‌های تلفن همراه با ChatGPT صحبت کنند. قابل ذکر است که دستگاه هایی که ادغام می شوند عبارتند از Ear 1، Ear Stick، Ear 2، CMF Buds، CMF Neckband Pro و CMF Buds Pro.

ناتینگ ChatGPT را با محصولات صوتی خود یکپارچه کرد

برای استفاده از ChatGPT در یک دستگاه صوتی Nothing یا CMF، کاربران می توانند ساقه هدفون را برای فعال کردن ربات چت هوش مصنوعی فشار دهند. پس از فعال سازی، کاربران می توانند سوالات خود را به صورت شفاهی بپرسند و ربات به همان روش پاسخ خواهد داد. کاربران می‌توانند طیف وسیعی از سؤالات را از سؤالات دانش عمومی ثابت گرفته تا درخواست از آن برای گفتن داستان بپرسند. علاوه بر این، از آنجایی که OpenAI شروع به عرضه GPT-4o، آخرین مدل شاخص هوش مصنوعی خود کرده است، کاربران همچنین می توانند از طریق یکپارچه سازی از قابلیت های آن بهره ببرند.

با این حال، چند اخطار وجود دارد. ابتدا، کاربران برای استفاده از این ویژگی به گوشی هوشمند Nothing نیاز دارند. دوم، آنها همچنین به برنامه ChatGPT نیاز دارند و با انتخاب یکی از گزینه های صوتی موجود، ویژگی Voice را فعال می کنند. شایان ذکر است، این شرکت برای اولین بار هفته گذشته این ادغام را اعلام کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا