هوش مصنوعی

جیمیل بزودی با جمینی همراه خواهد شد

جیمیل در اندروید ممکن است بزودی با ادغام هوش مصنوعی Gemini گوگل به‌روزرسانی هوشمندانه‌تری دریافت کند. این خبر از منابع موثقی است که سورس کد برنامه را بررسی کرده و دکمه مخفی Gemini را کشف کرد.

ضربه زدن روی این دکمه می تواند موجی از عملکردهای مفید هوش مصنوعی را در جیمیل باز کند. تصور کنید که Gemini ایمیل‌های طولانی را خلاصه می‌کند، نکات کلیدی را برجسته می‌کند، یا حتی پیش‌نویس‌هایی را برای شما آماده می‌کند. این ویژگی با قابلیت‌هایی که پیشتر برای کاربران گوگل Workspace در دسترس است مطابقت دارد.

جیمیل بزودی با جمینی همراه خواهد شد

در حالی که خلاصه کردن محتوای موجود نقطه قوت هوش مصنوعی است، مهم بوده که به یاد داشته باشید که هوش مصنوعی بی عیب و نقص نیست. همیشه این احتمال وجود دارد، هرچند کوچک، که Gemini اطلاعات مهم را به دلیل تفسیرهای نادرست از دست بدهد.

برای ایمیل‌های واقعاً حیاتی، لمس انسانی غیرقابل جایگزین باقی می‌ماند. بر خلاف هوش مصنوعی، ما زمینه و تفاوت های ظریف تبادل ایمیل خود را درک می کنیم و از تحلیل احتمالات کلمه فراتر می رویم.

جمینی گوگل هوش مصنوعی کارآمدی بوده که می تواند عملکرد مطلوبی از خود نشان دهد. هرچند رقبای سرسختی چون ChatGPT دارد و کار را برای آن سخت کرده است.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا