هوش مصنوعی

متا بزودی رقیب ChatGPT Plus را به کار می گیرد

شرکت OpenAI چندی پیش با اعلامیه های بزرگ وارد شد. شرکت تحت حمایت مایکروسافت مدل جدید GPT-4o را راه‌اندازی کرد که بسیار طبیعی و محاوره ای است و برای کاربران رایگان و غیررایگان ChatGPT Plus در حال عرضه است. اما اکنون، به نظر می رسد که متا روی نسخه پولی دستیار هوش مصنوعی متا نیز کار می کند.

اطلاعات ابتدا به طور انحصاری فاش کرد که غول فناوری قصد دارد نسخه پریمیوم Meta AI را از طریق یک یادداشت داخلی که با انتشارات به اشتراک گذاشته شده است، راه‌اندازی کند. متأسفانه ویژگی های خاص و قیمت در حال حاضر فاش نشده است.

هوش مصنوعی متا که بر اساس آخرین مدل Llama 3 ساخته شده، در تمام پلتفرم‌های متا مانند واتس‌اپ، اینستاگرام و فیس‌بوک مسنجر عرضه می‌شود. درست مانند ChatGPT یا مایکروسافت Copilot، می‌توانید کارهایی مانند جستجوی توصیه‌های مکان، تولید تصاویر، حل مسائل ریاضی، تولید متن برای ایمیل‌ها یا پیام‌ها و موارد دیگر را انجام دهید.

متا بزودی رقیب ChatGPT Plus را به کار می گیرد

با این حال، اگر نسخه پریمیوم Meta AI کاهش یابد، ما انتظار داریم که قیمت آن 20 دلار در ماه باشد، شبیه به ChatGPT Plus، Microsoft Copilot Pro، یا Anthropic’s Claude Pro. درست مانند آن ابزارهای هوش مصنوعی، شما همچنین می توانید از طریق وب سایت آن به آدرس meta.ai به هوش مصنوعی متا دسترسی داشته باشید.

متا در آن زمان وعده داد:

«در حالی که این به‌روزرسانی‌ها مختص هوش مصنوعی متا در فیس‌بوک، اینستاگرام، واتس‌اپ، مسنجر و وب است، هوش مصنوعی متا نیز در ایالات متحده در عینک‌های هوشمند Ray-Ban Meta در دسترس است و به Meta Quest می‌آید».

منبع
mspoweruser

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا