هوش مصنوعی

مایکروسافت کوپایلت در قالب ربات به تلگرام می رسد

کاربران تلگرام اکنون به کوپایلوت مایکروسافت در این برنامه دسترسی دارند. در آزمایش بتا، کوپایلوت دارای طیف وسیعی از عملکردها است که توسط GPT پشتیبانی می‌شوند.

این چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که مایکروسافت فناوری صدای شخصی جدیدی را در Truecaller AI Assistant اعلام کرد که به شما امکان می‌دهد صدای هوش مصنوعی خود را بسازید.

کوپایلوت یک دستیار شخصی است که برای پاسخ به سؤالات، ارائه اطلاعات و تکمیل وظایف از طریق تعامل زبان طبیعی طراحی شده است. کاربران می‌توانند اطلاعات واقعی را از Copilot بخواهند و دستیار نتایج مرتبط را با استفاده از جستجوی Bing بازیابی می‌کند.

قابلیت های کوپایلوت همچنین شامل برنامه ریزی سفر، راهنمایی تناسب اندام و توصیه های سرگرمی است. کاربران می‌توانند به دنبال پیشنهادهایی برای مقاصد سفر باشند، برای ساخت روال‌های تمرینی کمک دریافت کنند، یا توصیه‌هایی درباره فیلم و موسیقی دریافت کنند.

مایکروسافت کوپایلوت در قالب بات به تلگرام می رسد

مایکروسافت همچنین اشاره کرده است که محتوایی که Copilot تولید می‌کند بر اساس الگوهای متنی تحلیل شده در سراسر اینترنت است. این بدان معنی است که نتایج ممکن است گاهی شبیه به محتوای آنلاین موجود به نظر برسد و Copilot ممکن است همان پاسخ را به درخواست‌های کاربر مشابه ارائه دهد.

در حال حاضر در نسخه بتا، استفاده از کوپایلوت در تلگرام رایگان است. این سرویس از طریق اپلیکیشن تلگرام برای ویندوز، macOS، اندروید و iOS و همچنین نسخه وب تلگرام قابل دسترسی است.

واضح است که تلگرام خود یک پلتفرم مستقل است که به مایکروسافت وابسته نیست.

منبع
mspoweruser

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا