هوش مصنوعی

کوپایلوت بزودی قابلیت ایجاد فایل PDF پیدا می کند

آیا شما از آن دسته از کاربران پاورپوینت هستید که از شروع ارائه ها از ابتدا می ترسند؟ خوب، یک خبر خوب برای شما وجود دارد. مایکروسافت از طریق نقشه راه خود ویژگی جدیدی را برای کوپایلوت و PowerPoint اعلام کرد. کوپایلوت اکنون می تواند به طور خودکار ارائه‌ها را بر اساس PDF های موجود شما ایجاد کند.

این ویژگی جدید، با شناسه 396344، در 29 می 2024 به نقشه راه مایکروسافت 365 اضافه شد. برای عرضه جهانی در ژوئن 2024 برنامه ریزی شده است، در پلتفرم های وب و دسکتاپ تحت دسترسی عمومی در دسترس خواهد بود.

اگرچه هنوز چیزهای زیادی نمی‌توان گفت، ما فرض می‌کنیم این کار به این صورت است: با استفاده از کوپایلوت در پاورپوینت، می‌توانید یک PDF حاوی محتوای خود را آپلود کنید. کوپایلوت سپس سند را تجزیه و تحلیل می کند و ارائه مربوطه را با اسلایدها و محتوا ایجاد می کند. این می تواند صرفه جویی زیادی در زمان داشته باشد، به خصوص برای فایل های PDF که از قبل ساختار و جریان واضحی دارند.

کوپایلوت بزودی قابلیت ایجاد فایل PDF پیدا می کند

باز هم، در حالی که جزئیات مربوط به تجزیه و تحلیل کوپایلوت منتشر نشده است، احتمالاً هوش مصنوعی عناوین، زیرعنوان ها و نکات کلیدی را در PDF شناسایی کرده و سپس آنها را به اسلایدهای فرمت شده ترجمه می کند.

اما کاربران باید به خاطر داشته باشند که ارائه های تولید شده توسط هوش مصنوعی ممکن است نیاز به ویرایش و سفارشی سازی داشته باشند تا کاملاً با نیازهای شما مطابقت داشته باشند، زیرا ما مطمئن نیستیم که چقدر دقیق است. اما توانایی کوپایلوت برای ایجاد پایه‌ای از فایل‌های PDF شما شروع بزرگی را فراهم می‌کند.

منبع
mspoweruser

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا