هوش مصنوعی

چت بات ChatGPT Edu برای دانشجویان راه اندازی شد

یکی از اولین نگرانی ها در مورد ChatGPT این است که دانش آموزان از آن برای نوشتن تکالیف خود  استفاده می کنند. با وجود این، OpenAI به تازگی چت بات ChatGPT Edu را برای سال تحصیلی جدید معرفی کرده است، که می‌گوید هم مقرون به صرفه و هم مسئولیت‌پذیر است و وعده می‌دهد به نفع دانشجویان، اساتید، پژوهشگران و عملیات دانشگاه کار کند.

چت بات ChatGPT Edu از آخرین مدل زبان GPT-4o که در ماه می عرضه شد، پشتیبانی می‌شود. این بدان معنی است که کاربران می توانند تصاویر و همچنین متن را برای هوش مصنوعی وارد کنند تا روی آن کار کند. پیشنهاد Edu همچنین شامل امنیت و کنترل در سطح سازمانی است.

علی‌رغم آنچه در اخبار در مورد دشمنی دانشگاه ها با ChatGPT مشاهده می کنید، OpenAI می گوید که بسیاری از دانشگاه های پیشرو در حال حاضر با موفقیت ChatGPT با ChatGPT Enterprise استفاده می کنند. این دانشگاه ها شامل دانشگاه آکسفورد، مدرسه وارتون از دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه تگزاس در آستین، دانشگاه ایالتی آریزونا و دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک است.

برخی از روش‌هایی که دانشگاه‌ها در حال حاضر از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند عبارتند از آموزش شخصی‌سازی شده برای دانشجویان و بررسی رزومه آنها برای کمک به آنها برای استخدام، کمک به محققان در نوشتن درخواست‌های کمک هزینه و کمک به درجه‌بندی کار دانشجویان و ایجاد بازخورد.

چت بات ChatGPT Edu برای دانشجویان راه اندازی شد

یکی از مثال‌هایی که OpenAI در مورد نحوه استفاده از هوش مصنوعی ارائه کرد این است که چگونه دوره‌های پروفسور ایتان مولیک توسط دانشجویان کارشناسی و دانشجویان MBA در وارتون از ChatGPT در طول تکالیف بازتابی نهایی استفاده می‌کند. دانش آموزان با یک GPT آموزش دیده در مورد مطالب درسی درباره آنچه که آموخته اند صحبت می کنند، که به آنها کمک می کند عمیق تر فکر کنند.

در حالی که بسیاری از خوانندگان با موارد استفاده از ChatGPT که در آن دانش آموزان از دستوراتی مانند “نوشتن مقاله در مورد فلان و فلان” استفاده می کنند، که برای آموزش آنها مضر است آشنا هستند، ابزارهای هوش مصنوعی مولد نیز می توانند به شما در یادگیری کمک کنند.

منبع
neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا