هوش مصنوعی

کاربران رایگان ChatGPT به GPT های سفارشی سایرین دسترسی دارند

کاربران رایگان ChatGPT در اوایل ماه می با معرفی ویژگی های GPT-4o قابلیت های قابل توجهی دریافت کردند. این ویژگی های جدید به آنها اجازه می دهد:

  • دنیایی از GPT های سفارشی را کاوش کنید: نسخه های سفارشی ChatGPT ایجاد شده توسط کاربران دیگر را کشف و استفاده کنید. این ابزارها می توانند از ابزارهای خلاقانه مانند اصطلاحنامه های درخواستی گرفته تا دستیاران عملی مانند راهنمای خرید Ikea متغیر باشند. توجه به این نکته مهم است که ایجاد GPT های سفارشی منحصر به مشترکین پولی است.
  • کشف اطلاعات آماری از نمودارها: برای تجزیه و تحلیل سریع‌تر و ایجاد نمودارهای شخصی‌شده، داده‌های OneDrive یا Google Drive خود را به ChatGPT متصل کنید.
  • درباره عکس‌ها سؤال بپرسید: در حالی که جزئیات محدود هستند، احتمالاً به این معنی است که می‌توانید عکس‌ها را آپلود کنید و اطلاعات بینش یا کارهای مربوط به تصویر را کامل کنید.

 

کاربران رایگان ChatGPT به GPT های سفارشی سایرین دسترسی دارند

این ویژگی‌ها که قبلاً برای سطوح پولی (ChatGPT Plus، Teams و Enterprise) محفوظ بود، اکنون برای همه افرادی که از نسخه رایگان ChatGPT استفاده می‌کنند قابل دسترسی است. با این حال، هنوز مزایایی برای پرداخت برای اشتراک وجود دارد:

  • مکالمات نامحدود: کاربران رایگان با محدودیت هایی در تعداد پیام ها یا مکالمه هایی که می توانند با استفاده از ویژگی های GPT-4o داشته باشند مواجه خواهند شد. پس از رسیدن به این حد، به طور خودکار به مدل قبلی GPT-3.5 برمی گردند.
  • پتانسیل برای ویژگی‌های بیشتر: برنامه‌های پولی احتمالاً ویژگی‌های اضافی یا گزینه‌های سفارشی‌سازی را فراتر از آنچه در سطح رایگان موجود است ارائه می‌دهند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا