هوش مصنوعی

هوش مصنوعی Galaxy AI در راه گلکسی واچ ها

سامسونگ مجموعه گلکسی هوش مصنوعی خود را در ژانویه با سری گلکسی اس 24 رونمایی کرد. مدل هوش مصنوعی روی دستگاه و مبتنی بر ابر برند کره جنوبی از آن زمان به بعد در چند ماه گذشته راه خود را به گوشی های هوشمند و تبلت های پرچمدار نسل قبلی باز کرده است.

اکنون سامسونگ هوش مصنوعی Galaxy AI را به گجت های پوشیدنی های خود اضافه می کند. ویژگی‌های Galaxy AI در اواخر سال جاری به اپلیکیشن سلامت سامسونگ و ساعت‌های گلکسی اضافه خواهند شد. چندین ویژگی برای نظارت و تجزیه و تحلیل معیارهای سلامت به همراه خواهد داشت.

روز چهارشنبه، سامسونگ اعلام کرد که در اواخر سال جاری ویژگی‌های هوش مصنوعی Galaxy AI را از طریق نرم‌افزار One UI 6 Watch مبتنی بر Wear OS به ساعت‌های هوشمند می‌آورد. تعداد محدودی از ساعت‌های گلکسی در ماه ژوئن نسخه بتا را دریافت خواهند کرد. کاربران گلکسی واچ 6، گلکسی واچ 6 کلاسیک، گلکسی واچ 5، گلکسی واچ 5 پرو، گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک در ایالات متحده و کانادا ماه آینده می توانند ویژگی های گلکسی AI را از طریق اپلیکیشن اعضای سامسونگ آزمایش کنند.

هوش مصنوعی Galaxy AI در راه گلکسی واچ ها

سامسونگ ادعا می‌کند که ترکیب هوش مصنوعی گلکسی با سلامتی سامسونگ، بینش سلامتی جامع‌تری را ارائه می‌کند و به کاربران انگیزه می‌دهد تا به سلامتی روزانه دست یابند. این برند بینشی از ویژگی‌های مجهز به هوش مصنوعی در Galaxy Watch ارائه می‌کند که شامل امتیاز انرژی، نکات سلامتی، بینش خواب، آستانه هوازی (AT) / منطقه ضربان قلب آستانه بی‌هوازی (AnT)، توان آستانه عملکردی (FTP) می‌شود. روال تمرین، مسابقه و موارد دیگر. این ویژگی های پیشرفته در کنار برنامه Samsung Health کار خواهند کرد.

امتیاز انرژی وضعیت روزانه پوشنده را از طریق تجزیه و تحلیل ترکیبی از معیارهای سلامت شخصی از جمله میانگین زمان خواب، ثبات زمان خواب، ثبات زمان خواب/بیداری، زمان خواب، فعالیت روز قبل، ضربان قلب خواب و تغییرات ضربان قلب نشان می دهد. نکات سلامتی بینش‌هایی را بر اساس اهداف سلامتی خاص ارائه می دهد، در حالی که Sleep Insights با اندازه گیری تاخیر خواب، ضربان قلب، تعداد تنفس در طول خواب، خروپف و موارد دیگر برای درک الگوهای خواب و ایجاد عادات بهتر، تجزیه و تحلیل دقیقی از کیفیت خواب ارائه می‌دهد.

به هر حال باید منتظر اطلاعات بیشتر بود.

منبع
gadgets360

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا