هوش مصنوعی

مایکروسافت اج از هوش مصنوعی برای پیشنهاد سایت استفاده می کند

مایکروسافت اج با ویژگی های هوش مصنوعی مملو است. شما Copilot در نوار کناری، Microsoft Designer در گزینه ویرایش تصویر و سایر ویژگی‌هایی که در سایر مرورگرها موجود نیستند، دارید. اما اکنون، غول ردموند می خواهد پیشنهادات وب سایت شما را در Edge با استفاده از هوش مصنوعی بهبود بخشد.

Windows Latest چندین ویژگی جدید را در آخرین نسخه Canary مرورگر Edge مشاهده کرد. همه این شناسه های ویژگی جدید نشان دهنده ارتباط بین پیشنهاداتی است که در مرورگر Edge ظاهر می شوند. علاوه بر این، همه شناسه های ویژگی از کلمه AI استفاده می‌کنند که نشان می دهد سعی خواهد کرد پیشنهادات سایت شما را فراتر از حد معمول بهبود بخشد. در حال حاضر، وقتی از مایکروسافت اج استفاده می‌کنید، سایت‌های پربازدید شما در زیر نوار جستجو و در منوی زمینه نماد نوار وظیفه ظاهر می‌شوند.

با این حال، پیشنهادات هوش مصنوعی ممکن است شامل عوامل دیگری مانند تعداد دفعات بازدید از یک سایت باشد. ما سعی کردیم مرورگر مایکروسافت اج را مجبور به راه‌اندازی با پیشنهادات به کمک هوش مصنوعی کنیم، اما هیچ تفاوتی متوجه نشدیم. هیچ تنظیمات جدیدی برای بهینه سازی پیشنهادات هوش مصنوعی در Edge وجود نداشت.

مایکروسافت اج از هوش مصنوعی برای پیشنهاد سایت استفاده می کند

سودمندی چنین ویژگی همچنان نگران کننده است زیرا مایکروسافت اج می تواند سایت های برتر را بدون هوش مصنوعی نمایش دهد. Edge از تم ها پشتیبانی می کند. می توانید از لیستی از رنگ های ثابت انتخاب کنید یا آنها را از فروشگاه دانلود کنید. مشکل این رویکرد این است که قاب مرورگر با طرح رنگ تصویر اعمال شده سازگاری ندارد. در نتیجه، مایکروسافت اج در برخی موارد عجیب به نظر می رسد.

مولد تم هوش مصنوعی رنگ غالب تصویر را روی قاب اعمال می کند. حتی تصویر نیز با هوش مصنوعی تولید می‌شود و مایکروسافت به‌طور خودکار آن را با بالاترین وضوح ممکن ایجاد می‌کند تا Edge حتی بهتر به نظر برسد. ما متوجه شده‌ایم که تولید تصاویر با وضوح پایین در Paint Image Creator به خوبی روی صفحه‌نمایش‌های بزرگ نمایش داده نمی‌شود، اما تولید کننده تم هوش مصنوعی در Edge اینطور نیست.

گوگل همچنین در حال کار بر روی یک مفهوم مشابه برای تولید تم های هوش مصنوعی در مرورگر است.

منبع
windowslatest

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا