هوش مصنوعی

شرکت OpenAI و ارائه ChatGPT به سازمان های غیرانتفاعی

OpenAI چت بات ChatGPT را در سال 2022 معرفی کرد و از آن زمان این هوش مصنوعی مولد رشد شگفت انگیزی در بین کاربران داشته است. ChatGPT به نوعی کار کاربران را آسان و تجربه کاربری خوبی را رقم زده است. دو روز قبل، شرکت رسماً اعلام کرد که OpenAI اکنون برای سازمان‌های غیرانتفاعی معرفی شده است، یک ابتکار جدید برای افزایش دسترسی به ابزارهای آنها برای سازمان‌های غیرانتفاعی.

با OpenAI برای سازمان‌های غیرانتفاعی، سازمان‌های غیرانتفاعی اکنون می‌توانند به تیم ChatGPT با نرخ تخفیف 20 دلاری در ماه برای هر کاربر دسترسی داشته باشند. سازمان‌های غیرانتفاعی بزرگ می‌توانند با تیم فروش شرکت تماس بگیرند تا به تخفیف 50درصد در شرکت ChatGPT دسترسی پیدا کنند. این پیشنهادها دسترسی به پیشرفته‌ترین مدل‌ها مانند GPT-40، ابزارهای پیشرفته و GPT‌های سفارشی، فضای کاری مشترک اختصاصی، ابزارهای مدیریت برای مدیریت تیم و استانداردهای قوی حریم خصوصی و امنیتی را امکان‌پذیر می‌سازد.

شرکت OpenAI و ارائه ChatGPT به سازمان های غیرانتفاعی

سازمان های غیرانتفاعی در حال حاضر از ChatGPT برای افزایش بهره وری خود با منابع کمتر برای گسترش تأثیر اجتماعی استفاده می‌کنند. این به سازمان ها کمک می کند تا دسترسی به بودجه بین المللی را ساده کنند، مراقبت مشتری محور را بهبود بخشند، قابلیت‌های تجزیه و تحلیل داده های تیم را افزایش دهند و منابع با کیفیت بالا را تهیه کنند.

اکنون با ارائه این نرخ‌های تخفیف‌خورده جدید، ChatGPT می‌تواند به عنوان یک نیروی قدرتمند برای سازمان‌های غیرانتفاعی عمل کند.

منبع
thetechoutlook

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا