هوش مصنوعی

قابلیت تجزیه و تحلیل داده‌ها تجاری با آپلود فایل در کوپایلوت

تغییرات جالب زیادی اینجا و آنجا وجود دارد که مایکروسافت برای کوپایلوت، ابزار دستیار مجهز به هوش مصنوعی خود ایجاد کرده است.  اکنون، برای افراد سازمانی، غول فناوری مستقر در ردموند به زودی به شما امکان آپلود فایل‌ها و تجزیه و تحلیل داده‌ها را می‌دهد، که با حفاظت از داده‌های درجه تجاری تقویت شده است.

توانایی آپلود فایل ها به خودی خود چیز جدیدی در کوپایلوت نیست، اما لایه دیگری از امنیت هنگام آپلود فایل ها و انجام تجزیه و تحلیل داده ها اکنون برای شرکت هایی که از انواع برنامه های Copilot استفاده می کنند اضافه شده است.

و در مورد تجزیه و تحلیل داده ها، شما همچنین می توانید تصاویری را مستقیماً در برنامه / وب سایت Copilot با پرس و جوهای ریاضی دقیق تر ایجاد کنید زیرا از پایتون برای اجرای آن محاسبات استفاده می کند.

قابلیت تجزیه و تحلیل داده‌ها تجاری با آپلود فایل در کوپایلوت

Copilot برای مایکروسافت 365، طرح اشتراک شرکتی ابزار محبوب مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت است. برخلاف Copilot Pro که بیشتر برای افراد مناسب است، کوپایلوت برای Microsoft 365 به شما امکان دسترسی به Copilot در Teams، حفاظت از داده‌های درجه سازمانی، استودیو کوپایلوت و موارد دیگر را می‌دهد.

با این حال، هر سه طرح دارای حفاظت از داده های تجاری هستند. هیچ درخواست و پاسخی ذخیره نمی شود و مایکروسافت به داده ها دسترسی ندارد، بنابراین برای آموزش LLM ها استفاده نمی شود. حفاظت در سطح سازمانی بسیار، بسیار عمیق تر از آن است.

مایکروسافت روی هوش مصنوعی شرط بندی کرده است، و به درستی، به ویژه برای شرکت هایی که شروع به استفاده از ابزار Copilot خود کنند. به عنوان مثال، Cognizant، شرکت چندملیتی IT، قبلاً 25000 صندلی Copilot برای Microsoft 365 برای همکاران خود، در کنار 500 صندلی دیگر Sales Copilot و 500 Services Copilot خریداری کرده است.

منبع
mspoweruser

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا