هوش مصنوعی

پشتیبانی از HDR10+ توسط ویژگی Instant Slo-Mo در گلکسی اس 24

سامسونگ ویژگی Instant Slo-Mo را به عنوان یکی از چندین ویژگی هوش مصنوعی مولد خود به گلکسی S24 منتقل کرد. این امکان را به شما می دهد تا با فشار دادن و نگه داشتن روی ویدیو، سرعت هر ویدیویی را که از گالری تماشا می کنید، فوراً کاهش دهید. اکنون این ویژگی در شرف پشتیبانی از HDR10+ است.

ویژگی Instant Slo-Mo با استفاده از هوش مصنوعی مولد برای ایجاد فریم های جدید در یک ویدیو کار می کند که سپس بین فریم های واقعی قرار می گیرد. نتیجه یک ویدیوی مصنوعی است که از جلوه حرکت آهسته استفاده شده است.

در حال حاضر، بدون از دست دادن محدوده دینامیکی ویدیو، نمی‌توانید از این ویژگی با ویدیوهای HDR10+ استفاده کنید. اگر بخواهید آن را به عنوان SDR ذخیره کنید، این نیز چنین خواهد بود اما ظاهرا این موضوع در آینده نزدیک تغییر خواهد کرد.

 پشتیبانی از HDR10+ توسط ویژگی Instant Slo-Mo در گلکسی اس 24

همانطور که توسط SamMobile گزارش شد، ناظر رسمی انجمن کره ای سامسونگ تأیید کرد که توسعه دهندگان در حال کار برای افزودن پشتیبانی از HDR10+ هستند. ناظر همچنین اضافه می کند که پشتیبانی با آپدیت نرم افزار بعدی ارائه خواهد شد. با این حال، آنها روشن نکردند که آیا منظورشان به‌روزرسانی نرم‌افزار معمولی بعدی است یا به‌روزرسانی بعدی سیستم‌عامل.

Instant Slo-Mo یک ویژگی سرگرم کننده و استفاده هوشمندانه از هوش مصنوعی مولد است. بنابراین خوب است که شاهد بهبود بیشتر این ویژگی باشیم. این شرکت می‌گوید Instant Slo-Mo به سری‌های Galaxy S23، Galaxy Z Fold 5، Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Tab S9 خواهد رسید، اما هیچ جدول زمانی برای عرضه در این دستگاه‌ها وجود ندارد.

منبع
androidauthority

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا