هوش مصنوعی

ویژگی‌های هوش مصنوعی iOS 18 موسوم به «Apple Intelligence» است

اپل ممکن است برای پیوستن به موج مولد هوش مصنوعی وقت صرف کرده باشد، اما با نزدیک شدن به WWDC، ما انتظار داریم یکپارچه سازی هوش مصنوعی بزرگ با iOS 18 ارائه شود. با سرعت اپل، ما خوشحالیم که این فناوری بالاخره به زودی روشنایی روز را خواهد دید. در حالی که اخبار مربوط به ویژگی‌های مورد انتظار هر روز در حال پخش است، این شرکت به طور خلاقانه طرح‌های جدید ویژگی‌های هوش مصنوعی را با نام «هوش اپل» نامگذاری کرده است.

طبق آخرین گزارش مارک گورمن از بلومبرگ، اپل قصد دارد ابتکارات هوش مصنوعی خود را برای iOS 18 ارائه کند و به جای هوش مصنوعی معمول، این ویژگی‌ها را به عنوان «هوش اپل» برچسب‌گذاری می‌کند و حتی زمانی که صحبت از مدل‌های زبان بزرگ به میان می‌آید، جایگاه خود را نشان می‌دهد.  برخلاف گوگل و OpenAI، اپل بر روی آوردن ویژگی‌های انقلابی و جدید متمرکز نیست، بلکه رویکردی نسبتاً جامع به آن دارد و آن را بخشی از استفاده روزانه و طبیعی‌تر شدن عملکردها می‌کند.

رویکرد استفاده از Apple Intelligence به عنوان کاربردی‌تر و کمتر اجباری، مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت، به‌ویژه با توجه به ویژگی‌هایی که اکنون به عنوان یک سرویس انتخاب‌شده وارد می‌شوند و انتخاب استفاده یا عدم استفاده از ویژگی‌های هوش مصنوعی را به مردم واگذار می‌کنند. تمرکز این شرکت بر رضایت کاربر همچنین توجهی را که به حفاظت از حریم خصوصی و امنیت کاربران خود می کند، برجسته می کند.

ویژگی‌های هوش مصنوعی iOS 18 موسوم به «Apple Intelligence» است

اپل قصد دارد از محاسبات روی دستگاه و محاسبات مبتنی بر ابر برای خدمات هوش مصنوعی خود با تمرکز بیشتر بر پردازش روی دستگاه استفاده کند. یک الگوریتم گنجانده شده در iOS 18 تصمیم می‌گیرد که کدام کار به چه نوع رویکردی نیاز دارد و پیچیدگی کار نقش مهمی در این تصمیم‌گیری ایفا می‌کند.

از آنجایی که هوش مصنوعی به‌روزرسانی اصلی سخنرانی در 10 ژوئن است، به احتمال زیاد در مورد همکاری OpenAI و اپل برای ارائه یک ربات چت مبتنی بر هوش مصنوعی مشابه ChatGPT خواهیم شنید که اخیراً طبق گزارش‌های مختلف تأیید شده است. . برخی از ویژگی‌های هیجان‌انگیز دیگر عبارتند از خلاصه‌نویسی مبتنی بر هوش مصنوعی برای مقالات، یادداشت‌های جلسه و حتی پیام‌های متنی. کاربران حتی می‌توانند از نوتیفیکیشن‌هایی که از دست داده‌اند، بخواهند که در زمان صرفه‌جویی کنند و کارهای روزانه را آسان کنند.

سیری همچنین با قابلیت انجام عملکردهای درون برنامه‌ها با یک فرمان صوتی ساده و حتی لحن طبیعی‌تر برای پر کردن شکاف هوش مصنوعی و انسان با کمک مدل‌های هوش مصنوعی، ارتقا پیدا می‌کند. یکی از ویژگی هایی که برای نسل جوان به خوبی می آید، ایجاد ایموجی های سفارشی است. علاوه بر این، ویرایش عکس بهبود می‌یابد و اپلیکیشن Mail در میان پیشرفت‌های دیگر اصلاح می‌شود.

منبع
wccftech

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا