هوش مصنوعی

اپل Intelligence معرفی شد/هوش مصنوعی کوپرتینویی ها

اپل در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2024 (WWDC) اپل Intelligence را معرفی کرد، یک سیستم هوش شخصی که در iOS 18، iPadOS 18 و macOS Sequoia تعبیه شده است.

از مدل های مولد و زمینه شخصی برای ارائه ویژگی ها و تجربیات هوشمند در دستگاه های اپل استفاده می کند. اپل Intelligence که برای دستگاه‌های اپل مجهز به تراشه‌های سری A17 Pro، M1، M2، M3 و M4 در دسترس است، ابزارهای هوش مصنوعی شخصی‌سازی‌شده را برای کمک به کارهای روزانه مانند اولویت‌بندی اعلان‌ها و مدیریت ایمیل‌ها ارائه می‌کند، همگی در عین حصول اطمینان از حفظ حریم خصوصی از طریق پردازش داده‌های روی دستگاه.

ابزارهای نوشتن در اپل Intelligence شامل گزینه‌هایی برای بازنویسی با نسخه‌های متعدد و همچنین ابزارهای تصحیح و خلاصه‌سازی هستند که در همه برنامه‌ها ادغام شده‌اند. برنامه Mail از پیشنهادات پاسخ هوشمند و توانایی نمایش ایمیل های اولویت دار در بالای صندوق ورودی بهره می برد. ایجاد تصویر با Image Playground بهبود یافته بوده و به کاربران امکان می دهد تصاویر را در سبک طراحی، تصویرسازی و انیمیشن ایجاد کنند.

اپل Intelligence معرفی شد/هوش مصنوعی کوپرتینویی ها

Genmoji، ایموجی هوش مصنوعی مولد بر اساس تصاویر نمایه، یک عنصر سرگرم کننده اضافه می کند، در حالی که ابزار پاکسازی به حذف افراد و اشیاء ناخواسته از عکس ها کمک می کند. ویژگی Memories به کاربران این امکان را می‌دهد تا با تایپ توضیحات، داستان‌های ویدیویی ایجاد کنند، با پیشنهادات آهنگ مطابقت.

برای صدا و یادداشت، برنامه‌های Notes و Phone اکنون به کاربران امکان ضبط، یادداشت و خلاصه‌سازی صدا را می‌دهند. هنگام ضبط تماس تلفنی، به شرکت کنندگان اطلاع داده می شود و پس از پایان تماس، خلاصه ای از آن ارائه می شود. سیری همچنین شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی با ظاهر جدید، بهبود حفظ متن و توانایی تایپ سؤالات است. سیری اکنون می تواند زبان طبیعی تری را درک کند و در سال آینده این قابلیت را به دست خواهد آورد که برنامه ها را با آگاهی از روی صفحه نمایش اجرا کند.

ادغام با ChatGPT را به ترکیب می‌آورد که از طریق Siri و ابزارهای نوشتن در سراسر سیستم قابل دسترسی است. اپل به کاربران اطمینان می دهد که درخواست ها و اطلاعات آنها ثبت نمی شود، با گزینه هایی برای ویژگی های برتر ChatGPT. جنبه‌های فنی Intelligence عبارتند از Private Cloud Compute که از مدل‌های مبتنی بر سرور برای درخواست‌های پیچیده بدون ذخیره داده‌های کاربر استفاده می‌کند و تأیید مستقل برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی و وعده‌های امنیتی.

در حالی که انتظار می رود ادغام ChatGPT در اواخر سال جاری باشد، اما ممکن است در عرضه اولیه iOS 18 در دسترس نباشد.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا