هوش مصنوعی

مدیرعامل OpenAI به سرمایه گذاری در زمینه هوش مصنوعی می پردازد

یک شرکت سلامتی جدید به نام Thrive AI Health قصد دارد از طریق هوش مصنوعی سلامتی را متحول کند. Thrive AI که توسط آریانا هافینگتون و مدیر عامل OpenAI سم آلتمن تأسیس شد، از هوش مصنوعی برای ایجاد یک “مربی سلامت” شخصی سازی شده متناسب با نیازهای خاص شما استفاده می کند.

این مربی جنبه های مختلف زندگی شما از جمله خواب، رژیم غذایی، تناسب اندام، استرس و تعاملات اجتماعی را تجزیه و تحلیل می کند تا توصیه هایی مبتنی بر داده ارائه دهد.

مدیرعامل OpenAI به سرمایه گذاری در زمینه هوش مصنوعی می پردازد

رهبر این شرکت DeCarlos Love است که پیشتر تجربه تناسب اندام و سلامت را در Fitbit رهبری می کرد. Thrive AI قصد دارد مربی هوش مصنوعی خود را با استفاده از ترکیبی از تحقیقات علمی، داده های پزشکی و همکاری با موسساتی مانند دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد آموزش دهد. چشم انداز آنها ایجاد یک پلتفرم داده سلامت جامع است که از طریق یک برنامه تلفن هوشمند یا یک دستیار مجازی ادغام شده با محصولات موجود Thrive قابل دسترسی است. این سیستم الگوهای رفتاری شما را یاد می گیرد و توصیه های سلامتی را در زمان واقعی ارائه می دهد.

Thrive AI خود را به عنوان یک رویکرد آگاهانه تر برای مدیریت سلامت معرفی می کند. آنها بر این نکته تأکید می‌کنند که در عین حال بر نابرابری‌های سلامتی، در دسترس همگان قرار گیرد. امنیت و حریم خصوصی کاربر در اولویت قرار دارد و دکتر Gbenga Ogedegbe، متخصص در عدالت سلامت، به عنوان مشاور خدمت می‌کند. علاوه بر این، آنها متعهد می‌شوند که توصیه‌ها را بر اساس تحقیقات همتا بررسی کرده و به کاربران کنترل کاملی بر اطلاعات مورد استفاده برای شخصی‌سازی تجربه‌شان بدهند.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا