هوش مصنوعی

OpenAI برای تسریع عملیات تجاری، ChatGPT Enterprise را راه اندازی کرد

OpenAI از ChatGPT Enterprise، نسخه ای از دستیار هوش مصنوعی که برای مشاغلی که به دنبال قابلیت های پیشرفته و عملکرد قابل اعتماد هستند، رونمایی کرده است.

نکته اصلی جذابیت آن در ویژگی های پیشرفته آن نهفته است، از جمله یک پنجره زمینه چشمگیر 32000 توکن. این ارتقا، ChatGPT Enterprise را قادر می‌سازد تا تکه‌های متنی طولانی را پردازش کند یا مکالمه‌های طولانی‌مدت را نگه دارد و امکان تبادلات دقیق‌تر و جامع‌تر را فراهم می‌کند.

یکی از مهم ترین جهش ها به جلو، حذف محدودیت های استفاده است. کاربران سازمانی از دسترسی نامحدود به جستارهای GPT-4 که ​​با سرعت‌های بالا ارائه می‌شوند، لذت خواهند برد و عصر جدیدی از تعاملات کارآمد و تجزیه و تحلیل سریع داده‌ها را نوید می‌دهند.

خورخه زونیگا، رئیس سیستم‌های داده و ادغام آسانا، گفت:

«ChatGPT Enterprise زمان تحقیق را به طور متوسط ​​یک ساعت در روز کاهش داده است و بهره وری را برای افراد تیم ما افزایش می دهد. این ابزار قدرتمندی است که آزمایش فرضیه ها و بهبود سیستم های داخلی ما را تسریع کرده است.”

کسب و کارهایی که از امنیت آگاه هستند می توانند مطمئن باشند زیرا ChatGPT Enterprise دارای چارچوب امنیتی قوی است. رمزگذاری داده “در حالت استراحت” و “در حال انتقال” حریم خصوصی داده ها را به ترتیب از طریق فناوری های AES 256 و TLS 1.2+ تضمین می کند. درخواست‌های مشتری و داده‌های حساس شرکت نیز برای آموزش مدل OpenAI استفاده نشده باقی می‌مانند.

در دوره‌ای که امنیت داده‌ها در درجه اول اهمیت قرار دارد، ChatGPT Enterprise مطابق با SOC 2 را به دست آورده است – که اطمینان بیشتری را در پایبندی دقیق خود به امنیت، در دسترس بودن، یکپارچگی پردازش و استانداردهای حفظ حریم خصوصی فراهم می‌کند.

علاوه بر این، معرفی یک کنسول مدیریتی، مدیریت کارآمد اعضا، تأیید دامنه، و ثبت نام واحد (SSO) را ممکن می‌سازد، که نیازهای پیچیده استقرار در مقیاس بزرگ را برآورده می‌کند.

پست وبلاگ OpenAI از پذیرش چشمگیر ChatGPT حمایت می کند. با جذب بیش از 80 درصد در شرکت های Fortune 500، غول های صنعت مانند Block، Canva و PwC از ChatGPT Enterprise برای تسریع وظایف مختلف از کدنویسی گرفته تا ایجاد ارتباطات واضح تر استفاده می کنند.

بر اساس نظرسنجی Deloitte از مدیران عامل، 79 درصد از مدیران اجرایی معتقدند که هوش مصنوعی مولد کارایی عملیاتی را افزایش می دهد. علاوه بر این، 52 درصد از مدیران اجرایی مورد بررسی معتقدند که این امر چشم انداز رشد را باز می کند، در حالی که 55 درصد اذعان دارند که در حال حاضر در حال بررسی یا آزمایش راه حل های هوش مصنوعی هستند.

مطالعه دیگری توسط گارتنر نشان داد که 45 درصد از مدیران سطح بالا ذکر کرده اند که قرار گرفتن در معرض ChatGPT آنها را تشویق کرده است تا سرمایه گذاری خود را در هوش مصنوعی افزایش دهند. این روند احتمالاً با معرفی ChatGPT Enterprise ادامه خواهد یافت.

Claire Trachet، مدیر عامل و بنیانگذار تجارت مشاوره Trachet، اظهار داشت:

همانطور که با معرفی ChatGPT دیدیم، اعتماد سرمایه‌گذاران به طور طبیعی افزایش یافت و همه می‌خواستند از فناوری جدیدی استفاده کنند که به ناچار شیوه کار روزانه ما را تغییر خواهد داد.

این همچنین در زمانی اتفاق می‌افتد که رقابت تسلیحاتی هوش مصنوعی در حال رقابتی‌تر شدن است و مصرف‌کنندگان با فناوری هوش مصنوعی بیشتر آشنا می‌شوند. در نتیجه مصرف کنندگان و کسب و کارها تمایل بیشتری به استفاده و ادغام این فناوری در زندگی و کسب و کار خود پیدا می کنند.

برای استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک‌تر، این روشی است که به آنها کمک می‌کند تا از طریق معاملات M&A به روشی مقرون‌به‌صرفه رشد کنند و علاقه سرمایه‌گذاران را به دست آورند.»

در میان شور و شعف پیرامون ChatGPT Enterprise، سؤالاتی در مورد پتانسیل آن برای تغییر فرآیندهای کسب و کار مطرح می شود. Andrej Karpathy از OpenAI معتقد است که ممکن است به اندازه صفحات گسترده ضروری باشد.

دنی وو، رئیس محصولات هوش مصنوعی در Canva، گفت:

از مهندسان عیب‌یابی اشکال، تا تحلیلگران داده که داده‌های فرم آزاد را خوشه‌بندی می‌کنند، تا تحلیلگران مالی که فرمول‌های صفحه‌گسترده پیچیده را می‌نویسند، موارد استفاده برای ChatGPT Enterprise بسیار زیاد است.

با کنترل‌های امنیتی قابل اعتماد و حریم خصوصی داده‌ها که به آن نیاز داریم، به یک توانمند واقعی برای بهره‌وری تبدیل شده است.»

با این حال، تکرار این نکته ضروری است که نقاط قوت GPT-4 بیشتر در تجزیه و تحلیل، توضیح، خلاصه و ترجمه نهفته است تا اینکه منبعی بی‌خطا از حقایق باشد.

قیمت ChatGPT Enterprise فاش نشده است. شرکت هایی که به دنبال شروع کار هستند باید منتظر اطلاعات بیشتر در مورد اینکه این ابزار بالقوه پیشگامانه هوش مصنوعی چقدر برای آنها هزینه خواهد داشت، بمانند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا