هوش مصنوعی

بازدید های وبسایت ChatGPT OpenAI رو به کاهش است!

ChatGPT OpenAI، چت ربات هوش مصنوعی بسیار محبوب که در ماه نوامبر راه اندازی شد، برای سومین ماه متوالی در ماه آگوست شاهد کاهش بازدید ماهانه وب سایت ها بود، اگرچه به گفته شرکت تحلیلی نشانه هایی وجود دارد که این کاهش در حال پایان است. وب مشابه.

بازدید از وب سایت دسکتاپ و تلفن همراه در سراسر جهان از وب سایت ChatGPT با 3.2٪ کاهش به 1.43 میلیارد در ماه آگوست، به دنبال تقریبا 10٪ کاهش نسبت به هر یک از دو ماه گذشته، کاهش یافت. میزان زمانی که بازدیدکنندگان در وب سایت می گذرانند نیز ماهانه از ماه مارس کاهش یافته است و از میانگین 8.7 دقیقه در سایت به 7 دقیقه در سایت در ماه آگوست کاهش یافته است.

اما تعداد بازدیدکنندگان منحصر به فرد در سراسر جهان در ماه اوت از 180 میلیون به 180.5 میلیون کاربر رسید.

شروع مجدد مدرسه در ماه سپتامبر ممکن است به ترافیک و استفاده ChatGPT کمک کند و برخی مدارس شروع به پذیرش آن کرده اند. ترافیک ChatGPT ایالات متحده در ماه آگوست با هماهنگی با شروع مجدد مدارس آمریکایی اندکی افزایش یافت.

دیوید اف. کار از Similarweb که به طور منظم ChatGPT و رقبای آن را دنبال می‌کند، گفت: به نظر می‌رسد دانش‌آموزانی که به دنبال کمک برای انجام تکالیف هستند، بخشی از ماجرا باشد: درصد کاربران جوان‌تر وب‌سایت در تابستان کاهش یافته و اکنون شروع به بازگشت کرده است.

ChatGPT استفاده دیوانه‌وار از هوش مصنوعی مولد را در کارهای روزانه از ویرایش تا کدنویسی آغاز کرد و در ژانویه، دو ماه پس از راه‌اندازی، به ۱۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه رسید. فناوری هوش مصنوعی مولد از داده های گذشته برای ایجاد محتوای جدید استفاده می کند، به عنوان مثال برای نوشتن مقاله یا شعر.

قبل از راه‌اندازی Meta’s Threads، این اپلیکیشن سریع‌ترین رشد مصرف‌کننده تا کنون بود و اکنون یکی از 30 وب‌سایت برتر در جهان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا