شبکه های اجتماعیهوش مصنوعی

هوش مصنوعی اختصاصی یوتیوب به زودی رونمایی می شود

یوتیوب در حال آزمایش دو ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی است که می تواند پلتفرم ویدیویی را برای کاربران جذاب تر و آموزنده تر کند. این ویژگی‌ها در حال حاضر فقط برای تعداد محدودی از مشترکین YouTube Premium در دسترس هستند.

اولین ویژگی به نام “Ask” یک هوش مصنوعی محاوره ای است که به کاربران اجازه می دهد در مورد ویدیوهایی که در حال تماشای خود هستند سؤال بپرسند و پاسخ های تولید شده توسط مدل های زبان بزرگ (LLM) را دریافت کنند. کاربران همچنین می توانند از هوش مصنوعی بخواهند که محتوای مرتبط را توصیه کند.

دکمه «پرسیدن» روی ویدیوهای انگلیسی منتخب ظاهر می‌شود و در حال حاضر فقط برای مشترکین YouTube Premium انگلیسی ایالات متحده (18+) در برنامه Android در دسترس است. یوتیوب قصد دارد در هفته های آینده آن را برای کاربران بیشتری عرضه کند.

ویژگی دوم یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که بخش‌های نظرات بزرگ ویدیوهای طولانی را در مضامین قابل هضم سازماندهی می‌کند. این به کاربران کمک می‌کند نظراتی را که بیشتر به آن‌ها علاقه دارند بیابند و مدیریت بخش نظرات خود را برای سازندگان آسان‌تر می‌کند.

بخش «موضوعات» در کنار گزینه‌های مرتب‌سازی «برترین» و «جدیدترین» در ویدیوهای منتخب با بخش‌های نظر بزرگ ظاهر می‌شود. سازندگان می‌توانند هر موضوع نظری را که نمی‌خواهند حذف کنند و نظرات فردی را که در موضوعات خاص نشان داده می‌شوند حذف کنند.

اخیراً، یوتیوب با انتشار شایعه‌ای از ابزاری که به شما امکان می‌دهد صدا را با استفاده از صدای هنرمندان مشهور موسیقی ضبط کنید ، استفاده از هوش مصنوعی را برای پلتفرم خود بسیار اعمال کرده است.

ابزاری با صدای بلند” که به سازندگان اجازه می دهد به راحتی ویدیوهای خود را دوبله کنند و یک ابزار تبلیغاتی برای هدف قرار دادن رویدادهای مهم یا تعطیلات. همه اینها، حتی بدون احتساب ابزارهای هوش مصنوعی که در بخش YouTube Music در حال آزمایش هستند، از جمله ویژگی‌ای که هنر مخفی سفارشی‌سازی شده را برای لیست‌های پخش ایجاد می‌کند .

در همین حال، هر دوی این ویژگی‌های YouTube آزمایشی هستند و از طریق صفحه You’Tube Premium “امتحان ویژگی‌های جدید آزمایشی” در وب و برنامه در دسترس خواهند بود. در حال حاضر، من فقط ویژگی “کاوش در موضوعات نظر خلاصه شده توسط هوش مصنوعی” را در دسترس خود می بینم و آزمایش فقط تا 5 دسامبر در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا