هوش مصنوعی

آموزش برنامه نویسی با استفاده از ChatGPT

فقط هفته گذشته، ما به اشتراک گذاشتیم که چگونه سم آلتمن، مدیر عامل OpenAI، ایلان ماسک را در حالی که توانایی‌های GPT Builder را به رخ می‌کشد، برشته کرد. نظرات آلتمن معتبر است، زیرا با افزایش تعداد به روز رسانی های ارائه شده به ChatGPT، مطمئناً یک تغییر دهنده بازی است. GPT که مخفف Generative Pre-trained Transformers است، در حال حاضر نحوه تعامل ما با هوش مصنوعی را تغییر می دهد. و این به دلیل ارتقاءهای اخیر اعلام شده در اولین کنفرانس توسعه دهندگان OpenAI امکان پذیر شده است.

پس از سر و صدای زیاد و کمی سردرگمی، ویژگی GPT سفارشی ChatGPT اینجاست. این نوآوری پیشگامانه به هر کسی اجازه می دهد تا برنامه های GPT خود را بدون نیاز به تخصص در کدنویسی ایجاد کند.

قبل از اینکه درباره GPT سفارشی بدانیم، درک نحوه عملکرد این مدل‌ها ضروری است. کارشناسان پیشنهاد می کنند که بهترین راه برای انجام این کار آزمایش با برنامه های موجود است. این را می توان با برداشتن هر برنامه و ارائه اطلاعات خاص برای دریافت خروجی های سفارشی انجام داد. این یک نوع تجربه عملی است که به شما کمک می کند تا درکی از پتانسیل و امکانات برنامه های GPT داشته باشید.

در اینجا راهنمای مختصری در مورد اینکه چگونه می توانید از این فناوری برای ساخت برنامه های GPT سفارشی که بر اساس نیازهای شما سفارشی شده اند، استفاده کنید آورده شده است.

چگونه برنامه GPT شخصی خود را ایجاد کنیم؟

با ورود به حساب ChatGPT خود شروع کنید و به بخش Explore در سمت چپ بالای صفحه خود بروید. همان صفحه تمام برنامه های GPT شما را نشان می دهد. گزینه “Create My GPT” را انتخاب کنید. پس از ورود به صفحه جدید، از شما خواسته می‌شود که یک اعلان وارد کنید که به ChatGPT اطلاع می‌دهد که می‌خواهید چه نوع GPT ایجاد کنید و چه عملکردهایی باید داشته باشد.

ChatGPT به شما این امکان را می دهد که درخواست خود را اصلاح کنید، زیرا چند سوال بعدی می پرسد تا به شما در بهبود ایده کمک کند که می تواند به ایجاد بهترین نسخه مفهوم GPT شما کمک کند. پس از ایجاد، GPT شما برای آزمایش و سفارشی سازی بیشتر در سمت راست صفحه نمایش داده می شود.

آموزش کد نویسی با استفاده از ChatGPT

به عنوان مثال، من یک GPT ایجاد کردم که به ساخت کمیک استریپ در موضوعات پیچیده اختصاص داشت و نام آن را Comic GPT گذاشتم. در اینجا می‌توانم درخواست‌ها را به اشتراک بگذارم و تصاویری از صفحه را برای توصیه‌های طراحی آپلود کنم. بر اساس سهولت استفاده، من احساس می‌کنم تمرکز اینجا بر روی سادگی بود، و آن را برای کاربرانی که دانش فنی زیلچ دارند در دسترس قرار داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا