هوش مصنوعی

مایکروسافت به دلیل رقابت با ChatGPT، بینگ چت را به Copilot تغییر نام داد

همه چیز در راه است Copilot – از جمله Bing.

امروز در مایکروسافت Ignite 2023 ، این شرکت به Bing Chat تغییر نام داد ، چت ربات مبتنی بر هوش مصنوعی که اوایل امسال در بینگ راه اندازی کرد، به Copilot در Bing. در همین حال، نسخه پریمیوم و متمرکز بر شرکت بینگ چت، که قبلا Bing Chat Enterprise نام داشت ، به Copilot تغییر نام داد.

چرا نام تغییر می کند؟ مایکروسافت قسم می‌خورد که باعث سردرگمی نشود – علیرغم این واقعیت که این شرکت اکنون تقریباً دوازده محصول دارد که نام تجاری Copilot را به اشتراک می‌گذارند .

کیتلین رولستون، مدیر ارتباطات مایکروسافت، از طریق ایمیل به TechCrunch گفت: «تغییر نام «Bing Chat Enterprise» به «Copilot» منعکس کننده دیدگاه ما برای ایجاد یک تجربه Copilot یکپارچه برای مشتریان و مشتریان تجاری است.

Copilot

این منطقی است. اما ممکن است بینگ چت خیلی برای بینگ تکان نخورد – و بنابراین مایکروسافت به دنبال جدا کردن این فناوری از موتور جستجویی است که آن را راه‌اندازی کرده است. گزارش ماه اوت StatCounter نشان داد که بینگ شش ماه پس از راه اندازی بینگ چت نتوانست سهمی از بازار را از گوگل بگیرد. مایکروسافت با این یافته ها مخالفت کرده است.

این فقط نام نیست که جدید است. از اول دسامبر، کاربرانی که با یک حساب شرکتی – به طور دقیق، یک شناسه Entra مایکروسافت – وارد Bing می شوند، از مزایای “محافظت از داده های تجاری” در هنگام استفاده از Copilot در Bing برخوردار خواهند شد. رولستون می‌گوید این بدان معناست که داده‌های آنها ذخیره نمی‌شود و برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی استفاده نمی‌شود و مایکروسافت به آن دسترسی نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا