شبکه های اجتماعیهوش مصنوعی

واتساپ با میانبر جدید، اولین ربات چت هوش مصنوعی را معرفی کرد

در جریان Meta Connect 2023، این شرکت اعلام کرد واتس اپ یک ربات چت هوش مصنوعی دریافت می کند. از آن زمان، تنها آزمایش‌کنندگان بتا منتخب قادر به استفاده از ویژگی چت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی هستند. مشخص نیست چه زمانی شاهد عرضه گسترده‌تری خواهیم بود، اما میانبر جدید نشان می‌دهد که آن روز نزدیک‌تر است.

WhatsApp شروع به عرضه آخرین نسخه بتا برای برنامه اندروید – نسخه 2.23.24.26 کرده است. به گفته WABetaInfo ، به‌روزرسانی جدید که در حال حاضر برای دانلود در فروشگاه Google Play در دسترس است، به نظر می‌رسد میانبر جدیدی برای دستیار هوش مصنوعی دارد .

واتساپ با میانبر جدید، اولین ربات چت هوش مصنوعی را معرفی کرد

در اسکرین شات خروجی بالا، می توانید ببینید که دکمه جدیدی در بالای دکمه چت جدید در تب Chats ظاهر می شود. این دکمه یک نماد دایره ای را نشان می دهد که یادآور نماد قدیمی کورتانای مایکروسافت است. بر اساس گزارش‌ها، وقتی روی این دکمه ضربه بزنید، چت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای کمک به سؤالات به سرعت باز می‌کند. با دکمه جدید هوش مصنوعی، نمایش ربات چت باید آسان‌تر و راحت‌تر از قبل شود.

این رسانه می گوید که این ویژگی تنها برای تعداد کمی از کاربران اندرویدی که آخرین نسخه بتا را حذف کرده اند، در دسترس است. با این حال، واتس اپ این ویژگی را در هفته های آینده برای افراد بیشتری عرضه خواهد کرد.

در اوایل این هفته، متوجه شدیم که تغییراتی در نسخه پشتیبان چت در اندروید از دسامبر آغاز می شود. در حالی که آنها در حال حاضر رایگان هستند، پشتیبان‌گیری‌های چت ماه آینده برای ذخیره‌سازی حساب Google شما به حساب می‌آیند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا