هوش مصنوعی

چت صوتی با ChatGPT برای همه کاربران در دسترس قرار گرفت

جایی بین اخراج سم آلتمن، استخدام توسط مایکروسافت و در نهایت بازگشت به OpenAI به عنوان مدیر عامل، ChatGPT یک ویژگی جدید دریافت کرد که زمانی فقط برای کاربران پولی در دسترس بود. توانایی هوش مصنوعی برای برقراری مکالمات مبتنی بر صدا اکنون برای همه کاربران در برنامه ChatGPT در دسترس است.

بنابراین به جای تایپ درخواست خود در قسمت متن، اکنون می توانید روی یک دکمه ضربه بزنید و سؤال خود را به صورت شفاهی از ChatGPT بپرسید. چت ربات هوش مصنوعی گفتار شما را به متن تبدیل می کند و آن را به مدل زبان بزرگ خود (LLM) می دهد. به طور مشابه، پاسخ مبتنی بر متن را به کلمات گفتاری تبدیل می‌کند که می‌توانید وقتی با صدای روباتیک خود به شما پاسخ می‌دهد بشنوید.

مانند صحبت با دستیار گوگل یا الکسا به آن فکر کنید. برای شروع با چت صوتی در ChatGPT، به تنظیمات > ویژگی‌های جدید در برنامه تلفن همراه بروید و مکالمات صوتی را انتخاب کنید.

پس از انجام این کار، روی دکمه هدفون در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی ضربه بزنید و صدای دلخواه خود را از بین پنج صدای مختلف انتخاب کنید. OpenAI این ویژگی را عصر گذشته در میان یک قطعی بزرگ که برای چندین ساعت به طول انجامید، اعلام کرد.

ChatGPT در 21 نوامبر برای کاربران در سراسر جهان غیرقابل دسترسی بود و این شرکت قول داده است که یک پس از مرگ عمومی از آنچه اتفاق افتاده و چگونه از قطعی مشابه در آینده جلوگیری می کند به اشتراک بگذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا