هوش مصنوعی

هر آنچه باید درباره ChatGPT Alpha بدانید

آیا OpenAI در آستانه انتشار ChatGPT Alpha است؟ از آنجایی که OpenAI اصلاحاتی را برای API و ChatGPT پیاده‌سازی می‌کند، کاربران با خطاهای بالایی مواجه می‌شوند.

برخی از کاربران ChatGPT در سیستم‌های OpenAI خطاهای با تقاضای بالا را تجربه می‌کنند و «ChatGPT Alpha» در منوی کشویی انتخاب مدل ظاهر می‌شود.

علاوه بر قابلیت‌های صوتی جدید در ChatGPT که به صورت رایگان در دسترس است و انتظار ادامه یافتن برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه سم آلتمن به کجا خواهد رفت ، آیا OpenAI چیزی بزرگ راه‌اندازی می‌کند؟ این صفحه ای است که من (به عنوان کاربران ChatGPT Plus) هنگام تلاش برای کار روی یک کار دریافت کردم.

ChatGPT Alpha

همراه با ظاهر شدن “ChatGPT Alpha” و خطا، تمام سابقه چت و GPT های سفارشی من از بین رفت. هنگامی که خطا ناپدید می شود، انتخاب کشویی مانند این به نظر می رسد.

ChatGPT Alpha

یک پست در انجمن توسعه دهندگان OpenAI از 18 روز پیش نشان می دهد که می تواند نسخه ای مشابه GPT-4 All Tools باشد که در دسترس کاربران رایگان است.

به گفته کاربران Reddit ، ممکن است در chat.openai.com/?model=gpt-alpha قابل دسترسی باشد. OpenAI در حال کار بر روی خطاهای افزایش یافته در API و ChatGPT است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا