هوش مصنوعی

ChatGPT دقیقاً مانند انسان ها با ویژگی صوتی جدید صحبت می کند

OpenAI یک ویژگی جدید را در ChatGPT معرفی می کند که می تواند باعث شود ابزار هوش مصنوعی حتی بیشتر احساس انسان کند: توانایی صحبت با شما.

این شرکت هوش مصنوعی روز دوشنبه اعلام کرد که طی دو هفته آینده، کاربران پرداختی ChatGPT قادر خواهند بود تا با چت بات محبوب به صورت صوتی تعامل برقرار کنند تا بتوانند “در یک مکالمه رفت و برگشت شرکت کنند.”

این ویژگی که توسط یک مدل جدید تبدیل متن به گفتار فعال شده است، به کاربران اجازه می دهد تا از بین پنج صدای مختلف – به نام های Juniper، Sky، Cove، Ember و Breeze – که توسط صداپیشگان حرفه ای ایجاد شده است، انتخاب کنند.

در بررسی ویژگی جدید، جوآنا استرن، خبرنگار وال استریت ژورنال، صداها را به عنوان صدایی ترسناک انسانی توصیف کرد. در دموها، صداها بر خلاف پاسخ‌های گهگاهی که توسط دستیارهای تلفن هوشمند ارائه می‌شود، پاسخگو و روان به نظر می‌رسند.

 

OpenAI هشدار داد که اگرچه فناوری صدای جدید، که “صداهای مصنوعی را تنها از چند ثانیه گفتار واقعی ایجاد می کند”، ابزار جدیدی برای خلاقیت ارائه می دهد، اما این ویژگی می تواند خطراتی مانند “پتانسیل بازیگران بدخواه برای جعل شخصیت های عمومی یا ارتکاب به آنها را ایجاد کند.” تقلب.”

OpenAI در یک وبلاگ پست گفت: “به همین دلیل است که ما از این فناوری برای تقویت یک مورد خاص استفاده می کنیم – چت صوتی”. “چت صوتی با صداپیشه هایی ایجاد شد که مستقیماً با آنها کار کرده ایم. ما همچنین به روشی مشابه با دیگران همکاری می کنیم.”

معرفی ویژگی صوتی جدید OpenAI به ChatGPT، که برای اولین بار در نوامبر سال گذشته راه اندازی شد، رقابت تازه ای را برای رقبایی مانند اپل و آمازون به ارمغان می آورد ، که دستیاران سیری و الکسا با رقابت مستقیم با ارتقاء روبرو هستند.

تلاش برای شبیه‌تر کردن ربات‌های چت در حالی صورت می‌گیرد که شرکت‌ها به دنبال تبدیل فناوری هوش مصنوعی مولد به ابزارهای مفیدی هستند که به عنوان دستیار شخصی برای کاربران عمل می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا