هوش مصنوعی

OpenAI از SantaGPT رونمایی کرد: هوش مصنوعی جدیدی که پیشنهاد خرید هدیه می دهد!

جشن های کریسمس از قبل در OpenAI آغاز شده است. شرکت ChatGPT اکنون از یک چت ربات جدید مبتنی بر GPT-4 به نام SantaGPT پرده برداری کرده است که حاوی ایده های هدیه کریسمس است و در حال حاضر برای مشترکین GPT Plus در دسترس است.

SantaGPT یک ربات گفتگوی مولد مبتنی بر هوش مصنوعی از «قطب شمال» است که به کاربران با این جمله خوشامد می گوید: «من بابانوئل هستم! گسترش شادی و کمک به ایده های هدیه جشن. مشترکین ChatGPT Plus می توانند از این ابزار برای یافتن ایده های هدیه مناسب و به اشتراک گذاری آنها با دوستان و خانواده استفاده کنند. اگر مطمئن نیستید که برای فصل جشن آینده چه چیزی به خانواده و دوستان خود هدیه دهید، SantaGPT باید بتواند در انتخاب هدایای مناسب به شما کمک کند.

مشترکین موجود ChatGPT Plus می توانند از طریق مرورگر وب دسکتاپ یا گوشی هوشمند با دانلود برنامه ChatGPT به SantaGPT دسترسی داشته باشند. از آنجایی که OpenAI به طور موقت برنامه اشتراک ChatGPT Plus را متوقف کرده است، از این رو، تنها مشترکین موجود می توانند به این چت بات جدید دسترسی داشته باشند.

OpenAI همچنین اخیرا تأیید کرده است که راه اندازی فروشگاه GPT را تا اوایل سال 2024 به تعویق می اندازد، که در ابتدا قرار بود تا اواخر نوامبر فعال شود. بر اساس گزارش رویترز، این شرکت در حال بهبود خدمات بر اساس بازخورد مشتریان است. این شرکت همچنین اخیراً چت صوتی ChatGPT را برای همه در پلتفرم های اندروید و iOS راه اندازی کرده است .

فروشگاه GPT به کاربران امکان دسترسی به چت ربات های سفارشی بر اساس GPT را برای موارد استفاده خاص می دهد. علاوه بر این، این پلتفرم به سازندگان این چت‌بات‌ها امکان می‌دهد تا از ابزارهای خود کسب درآمد کنند. از زمانی که سم آلتمن و تیمش مدتی پیش دوباره به OpenAI پیوستند، گفته می‌شود که این شرکت بر روی تحقیقات برای ساخت یک مدل AGI (هوش عمومی مصنوعی) و افزایش بیشتر قابلیت‌های ChatGPT تمرکز کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا