هوش مصنوعی

فروشگاه هوش مصنوعی OpenAI قبل 2024 راه‌اندازی نمی شود

بر اساس ایمیلی که The Verge مشاهده کرده، OpenAI راه‌اندازی فروشگاه GPT خود را تا اوایل سال 2024 تحت فشار قرار داده است. این شرکت ابزار GPT Builder خود را در اوایل نوامبر طی اولین کنفرانس توسعه دهندگان خود معرفی کرد و به مشترکین راه آسانی برای ایجاد بات هوش مصنوعی سفارشی خود ارائه داد.

در آن زمان، OpenAI همچنین گفت که به‌زودی فروشگاه GPT را برای کاربران منتشر می‌کند تا GPT‌های خود را فهرست کنند و به طور بالقوه از آنها درآمد کسب کنند. در ابتدا برای عرضه در نوامبر برنامه‌ریزی شده بود. اما، با برکناری غیرمنتظره سم آلتمن، مدیر عامل OpenAI که از آن زمان به سمت خود بازگردانده شد، ماه کاملاً طبق برنامه پیش نرفت.

فروشگاه هوش مصنوعی OpenAI قبل 2024 راه‌اندازی نمی شود

OpenAI در ایمیل خود به کاربران GPT Builder در روز جمعه گفت:

«از نظر آینده، ما اکنون در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی فروشگاه GPT در اوایل سال آینده هستیم. در حالی که ما انتظار داشتیم آن را در این ماه منتشر کنیم، چند چیز ما را به طور غیرمنتظره‌ای مشغول کرده است!

 این ایمیل همچنین اشاره می‌کند که این شرکت بر اساس بازخورد کاربران، GPT‌ها را بهبود بخشیده است و می‌گوید برخی بروزرسانی برای ChatGPT در راه است. OpenAI به دنبال آشفتگی چند هفته گذشته در حال سازماندهی مجدد رهبری خود بوده است. این شرکت روز چهارشنبه تایید کرد که آلتمن به عنوان مدیرعامل بازگشته و میرا موراتی اکنون به عنوان مدیر ارشد فناوری و گرگ براکمن به عنوان رئیس هیئت مدیره در این سمت هستند.

همچنین تشکیل هیئت مدیره اولیه جدیدی را اعلام کرد که شامل نمایندگی مایکروسافت، بزرگترین سرمایه گذارش به عنوان ناظر بدون رای است. باید دید با فروشگاه GPT چه خدماتی به افراد ارائه خواهد شد و مایکروسافت هم تصمیم دارد بر سرمایه‌گذاری خود به شرکت OpenAI بیافزاید. در هر صورت این خبر خوبی برای توسعه دهندگان بات هوش مصنوعی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا