گردشگریهوش مصنوعی

هوش مصنوعی عملکرد تله کابین ها را کنترل خواهد کرد

رزا خوتور هوش مصنوعی را برای مدیریت سطح بار در تله کابین های استراحتگاه معرفی خواهد کرد . این مدل قادر به تجزیه و تحلیل داده ها در مورد جریان مهمان و پیش بینی چندین ساعت قبل است.

برای این منظور اپلیکیشن موبایل رزا خوتور توسعه یافت. ترافیک”. این سرویس در قسمت نقشه ها و نمودارها برای همه مهمانان در دسترس خواهد بود. راه اندازی برای ژانویه 2024 برنامه ریزی شده است.

هدف از این سرویس کاهش تعداد مسافران در یک مکان، کمک به آنها در انتخاب گزینه های جایگزین برای اسکی راحت و همچنین کاهش ترافیک در تله اسکی در روزهای اوج مصرف است.

علاوه بر این، قرار است یک ضبط الکترونیکی راه اندازی شود که به شما کمک می کند تا زمانی را برای فرود در تله کابین المپیا به دره روزا رزرو کنید. برای کسانی که از این طریق رزرو می کنند، یک راهرو مخصوص سوار شدن به هواپیما ترتیب داده می شود.

پیش از این مشخص شده بود که در 31 دسامبر، یک قطار یکپارچهسازی با سیستمعامل توریستی “شب سال نو” از مرکز سوچی راه اندازی می شود که به سمت استراحتگاه کوهستانی روزا خوتور حرکت می کند. در شب سال نو رژه ای با نمایش سرگرمی و دیسکو در اطراف درخت اصلی برگزار می شود. بابا نوئل برای جشن از راه می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا