هوش مصنوعی
موضوعات داغ

نسخه اندروید هوش مصنوعی Microsoft Copilot منتشر شد

مایکروسافت کل اکوسیستم خود را حول یک مفهوم اصلی می سازد: هوش مصنوعی مولد. نسخه‌های مختلف دستیار Copilot این شرکت برای برنامه‌ها و سرویس‌های مختلف، از جمله مایکروسافت 365 و ویندوز 11 عرضه شده‌اند، اما همه آنها دستیار همه‌جانبه‌ای هستند که می‌توانند به شما در انجام کارها کمک کنند. پس از انتشار یک برنامه وب مستقل به عنوان جایگزینی برای بینگ چت، مایکروسافت اکنون یک برنامه مستقل Copilot را برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی منتشر کرده است.

مایکروسافت به تازگی یک برنامه Copilot را برای گوشی های هوشمند اندرویدی راه اندازی کرده است. این برنامه حدود یک هفته است که فعال شده است و اخیراً مشاهده شد.

مایکروسافت یک پست وبلاگ یا چیزی برای اعلام برنامه جدید منتشر نکرد. می‌توانید قبلاً از Copilot و Bing Chat (که در واقع همان برنامه خارج از تنظیمات شرکت هستند) در برنامه‌های Bing و Microsoft Edge یا به‌عنوان ربات چت در برنامه Skype استفاده کنید، اما به نظر می‌رسد این تجربه ساده‌تر بدون ویژگی‌های اضافه شده است.

درست مانند نسخه دسکتاپ، برنامه Copilot تصاویر، متن ها را تجزیه و تحلیل می کند، تصاویر را با استفاده از DALL-E تولید می کند و در مواردی مانند تهیه پیش نویس اسناد، ایمیل ها و اساساً هر چیزی که نیاز دارید به شما کمک می کند. این یکی از برترین رقبای ChatGPT است و مهمتر از آن، به شما امکان می دهد از مدل جدیدتر GPT-4 به صورت رایگان استفاده کنید. GPT-4 فقط در ChatGPT برای کاربران پولی موجود است، در حالی که کاربران رایگان فقط به مدل قدیمی GPT-3.5 دسترسی دارند.

این مدت کوتاهی پس از تصمیم مایکروسافت برای راه‌اندازی نسخه وب Copilot مستقل جدا از بینگ صورت می‌گیرد. این تلاشی است که شرکت برای جدا کردن هوش مصنوعی خود از بینگ و تبدیل شدن به یکی از محصولات اصلی شرکت، از آنجایی که ظاهراً در هر سرویس و برنامه مایکروسافت ادغام شده است. OpenAI همچنین اخیراً نسخه های تلفن همراه ChatGPT را برای اندروید و iOS راه اندازی کرده است، بنابراین قطعاً بخشی است که مایکروسافت نیز باید به دنبال آن باشد.

قابل ذکر است که Copilot هنوز برای آیفون در زمان نگارش در دسترس نیست. به احتمال زیاد به زودی منتشر خواهد شد، اما در آن زمان مایکروسافت ممکن است تصمیم بگیرد که یک پست وبلاگ را منتشر کند یا آن را مانند آنچه در حال حاضر انجام می دهد، پایین نگه دارد.

 

دانلود ​​Microsoft Copilot از گوگل پلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا