بانک و بیمه و بورسخودرو

وام 100 میلیونی خرید خودرو بانک سامان چه شرایطی دارد؟

افرادی که به دنبال خودرو هستند و بودجه کافی برای خرید آن را ندارند می توانند با افتتاح حساب در بانک سامان از وام خودرو این مجموعه استفاده کنند. این تسهیلات تا حدودی قیمت خودرو را پوشش می دهد.

حداکثر وام خودرو بانک سامان 100 میلیون تومان است. این تسهیلات با حمایت اوراق قرضه دولتی و بانک مرکزی ارائه می شود. افرادی که می خواهند وام خودرو بگیرند باید اصل مبایعه نامه یا قرارداد خرید خودرو یا سند مالکیت آن را داشته باشند.

نرخ سود این تسهیلات بر اساس مصوبات بانک مرکزی است و پس از دریافت این وام، افراد می توانند حداکثر ظرف مدت سه سال آن را به صورت ماهانه و اقساطی بازپرداخت کنند.

در صورتی که بانک سامان وام 100 میلیونی با سود 18 درصدی را به متقاضی پرداخت کند و مدت بازپرداخت را برای وی 36 ماه تعیین کند، مبلغ هر قسط 3 میلیون و 615 هزار و 240 تومان خواهد بود. مجموع سود این وام به 33 میلیون و 148 هزار و 624 تومان می رسد. مبلغ وام و سود 131 میلیون و 205 هزار تومان خواهد بود.

متقاضیان تنها در صورتی می توانند این وام را دریافت کنند که خودروی داخلی ساخت سال جاری یا حداکثر یک سال قبل از آن را بخواهند. لازم به ذکر است مبلغ تسهیلات خرید خودرو بانک سامان با توجه به شرایط متقاضی قابل تغییر بوده و حتی ممکن است کمتر از 100 میلیون تومان نیز تعیین شود.

توجه داشته باشید که این وام فقط به افرادی اعطا می شود که حداقل 18 سال سن داشته باشند و خریدار خودرو باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا