بانک و بیمه و بورس

شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک رفاه + جزئیات

طرح تسهیلات «کارگشا» بانک رفاه کارکاران برای آن دسته از افرادی است که در یکی از شعب این مجموعه اقدام به افتتاح سپرده قرض الحسنه کرده اند. سقف وام این طرح به 200 میلیون تومان می رسد و وام خوبی است.

افرادی که در دانشگاه های علوم پزشکی، کارفرمایان، کارمندان آنها و کارکنان مراکز آموزشی-خدماتی، مراکز بهداشتی درمانی، بیمارستان های خصوصی و سایر سازمان های مرتبط عضویت دارند، می توانند از بانک رفاه کارگران وام 200 میلیون تومانی دریافت کنند.

ضمانت اصلی دریافت این تسهیلات، اعتبار شغلی و فیش حقوقی متقاضی است و نیازی به ارائه ضامن رسمی و کسر از حقوق نیست. اگرچه این تسهیلات جزو وام قرض الحسنه محسوب می شود اما کارمزد چهار درصد دریافت می شود.

حداکثر مدت پرداخت اقساط این تسهیلات 24 ماه می باشد. علاوه بر این افراد می توانند در هنگام دریافت وام و پرداخت اقساط از حساب خود استفاده کنند.

با در نظر گرفتن سقف وام، زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، مبلغ هر قسط ۸ میلیون و 684 هزار و 984 تومان است. سود کل تسهیلات 8 میلیون و 439 هزار و 626 تومان و مجموع وام و سود آن 208 میلیون و 539 هزار و 626 تومان خواهد بود.

تامین مالی آسان سرمایه در گردش بدون نیاز به ایجاد میانگین چند ماهه نزد بانک، بهره مندی ماهانه از تسهیلات ویژه تامین سرمایه در گردش، امکان پرداخت حق بیمه بدون محدودیت برای دارندگان رفاه کارکاران از جمله مزایای این طرح است. کارت های بانکی و غیره

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا