بازار

آمارکتس ورود به دنیای فارکس را آسان کرد! | بررسی بروکر قدرتمند فارکس

در میان تعداد بی‌شمار بروکرهای موجود، انتخاب یک پلتفرم معاملاتی برای کاربران فارکس به نوعی چالش تبدیل شده است. درواقع یافتن بروکری که امکانات و ابزارهای متنوعی را فراهم کند و علاوه بر آن به کاربران ایرانی خدمات دهد دشوار است. بااین‌وجود، آمارکتس، همیشه به‌عنوان گزینه‌ای بر روی میز برای کاربران بوده است. موردی که شاید بسیاری از کاربران در هنگام ورود به آمارکتس به آن فکر کنند این است که آیا آمارکتس بدون فیلتر است؟ در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم و به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید در معاملات خود در فارکس به این بروکر اعتماد کنید!

معرفی بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس از اکتبر سال ۲۰۰۷ فعالیت خود را در دنیای فارکس به‌عنوان یک بروکر آغاز کرد. این بروکر سابقه ۱۶ سال فعالیت بدون هیچگونه گزارش تخلف یا بروز مشکل برای کاربران را دارد که آن را به یکی از معتبرترین بروکرها در صنعت فارکس تبدیل کرده است.

بروکر آمارکتس در ابتدا با نام AForex آغاز به کار کرد اما کمی بعد نام تجاری خود را به آمارکتس Amarkets تغییر داد.

آمارکتس با استفاده از فناوری‌های نوآورانه سعی بر فراهم کردن مجموعه‌ای کامل از ابزارها، امکانات و شرایط ایده‌آل معاملاتی برای کاربران خود دارد. درواقع آمارکتس از پلتفرم‌های معاملاتی به‌روز استفاده می‌کند و ابزارهای لازم برای معاملات را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد به‌طوریکه کاربران با حداقل سپرده یعنی ۲۰۰ دلار نیز می‌توانند در این بروکر ثبت نام و فعالیت کنند.

بروکر AMarkets سواپ کالاها و شاخص‌ها را محاسبه نمی‌کند و به مشتریان امکان می‌دهد تا در هزینه‌های معاملات  خود تا ۳۰ درصد صرفه‌جویی کنند. این بروکر همچنین حساب‌های اسلامی را برای کسانی که تمایل به پرداخت بهره شبانه ندارند در دسترس قرار داده است. همچنین، معاملات ارزهای دیجیتال در تمام ساعات شبانه روز و در تمام طول هفته برای پلتفرم‌های متاتریدر 4 و 5 در بروکر AMarkets در دسترس کاربران قرار دارد.

آیا آمارکتس فیلتر است؟

متاسفانه به‌دلیل شرایط تحریم، در‌حال حاضر بسیاری از بروکرهای مناسب خارجی به ایرانیان خدمات ارائه نمی‌کنند. در این میان، آمارکتس بروکری است که در طی ۱۶ سال فعالیت خود همیشه به ایرانیان خدمات ارائه کرده است.

با وجود ارائه خدمات به ایرانیان، این بروکر تحت فیلترینگ قرار دارد؛ یعنی آمارکتس بدون فیلتر نیست و کاربران برای دسترسی به آن باید از وی پی ان استفاده کنند. در این صورت به‌راحتی می‌توانند به حساب کاربری خود و امکانات این بروکر دسترسی داشته باشند.

مزایای بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

سیستم کپی تریدینگ

به عنوان یک بروکر معتبر، آمارکتس از سیستم کپی تریدینگ پیشرفته‌ای بهره می‌برد که به معامله‌گران این امکان را می‌دهد که به صورت خودکار معاملات دیگران را کپی کرده و از تجربیات آن‌ها بهره‌مند شوند. درواقع این سیستم به معامله‌گرانی که دانش عمیق و تجربه کافی در بازارهای مالی را ندارند کمک می‌کند تا از فرصت‌های بازار بهره ببرند. آن‌ها می‌توانند با بررسی معاملات موفق دیگران و کپی کردن آن‌ها به‌صورت اتوماتیک بر روی حساب‌شان، سودآوری داشته باشند.

 پشتیبانی فارسی

بروکر آمارکتس با ارائه پشتیبانی فارسی به کاربران ایرانی فرصت می‌دهد تا به‌راحتی با خدمات و امکانات این بروکر ارتباط برقرار کنند. بنابراین کاربران می‌توانند سوالات و مشکلات خود را به زبان مادری مطرح کرده و به بهترین شکل ممکن از خدمات بروکر استفاده کنند. همچنین این پشتیبانی فارسی به کاربران در هنگام استفاده از خدمات بروکر آمارکتس حس اعتماد و اطمینان بیشتری را می‌دهد و تجربه مثبتی را برای آنان فراهم می‌آورد.

تنوع بالای نمادهای معاملاتی

معرفی بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس با تنوع بالای نمادهای معاملاتی به کاربران این امکان را می‌دهد تا بر اساس استراتژی‌های مختلف در بازارهای مختلف سرمایه‌گذاری کنند. این نمادهای معاملاتی شامل جفت‌ارزها، شاخص‌ها، ارزهای دیجیتال و دیگر نمادهای معاملاتی هستند. کاربران می‌توانند بر اساس تحلیل‌های خود، بهترین فرصت سرمایه‌گذاری را در میان نمادهای معاملاتی مختلف انتخاب کنند. این قابلیت برای افرادی که به دنبال تنوع و انعطاف بیشتر در معاملات هستند و می‌خواهند در بازارهای مختلف فعالیت داشته باشند عالی است.

ارائه حساب اسلامی

حساب اسلامی در بروکر آمارکتس یک گزینه محبوب است و مناسب افرادی است که می‌خواهند در معاملات، به اصول دینی‌شان پایبند باشند. این حساب به افراد امکان می‌دهد تا از انجام کارهایی که مخالف با اصول اسلامی هستند (مثلا پرداخت سواپ) خودداری کنند.

خلاصه

انتخاب یک بروکر مناسب برای معاملات فارکس، در میان تعداد زیاد بروکرها، کار دشواری برای کاربران ایرانی است. آمارکتس، یکی از بروکرهایی است که به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌دهد و با سابقه‌ای بی‌نقص، جزو معتبرترین بروکرها به شمار می‌رود. این بروکر امکانات و ابزارهای متنوعی ارائه می‌دهد و حتی حساب‌های اسلامی را برای افرادی که به اصول دینی‌شان اهمیت می‌دهند، فراهم می‌کند. همچنین، با وجود فیلترینگ، با استفاده از وی پی ان، کاربران می‌توانند به‌راحتی به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنند.

آمارکتس با سابقه‌ی ۱۶ ساله‌اش، ابزارهای نوآورانه و سیستم کپی تریدینگ پیشرفته، به معامله‌گران این امکان را می‌دهد که از تجربیات دیگران بهره‌مند شوند. پشتیبانی فارسی و تنوع بالای نمادهای معاملاتی، از دیگر مزایای این بروکر است. همچنین، آمارکتس به کاربران خود امکان می‌دهد تا با استفاده از حساب‌های اسلامی، معاملات خود را با اصول دینی‌شان هماهنگ کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا