بانک و بیمه و بورس

شرایط دریافت وام 300 میلیونی بانک پارسیان (بسته پذیرندگان)

بسته پذیرندگان بانک پارسیان طرح تسهیلاتی است که برای دارندگان کارتخوان فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی این مجموعه تهیه شده است. بر اساس این طرح، پذیرندگان و دارندگان دستگاه کارتخوان و درگاه اینترنتی بانک پارسیان، امکان درخواست وام این طرح تا سقف چهار برابر میانگین سپرده خود را دارند.

دارندگان درگاه کارتخوان و پرداخت بانک پارسیان در صورت ایجاد حداقل میانگین حساب مورد نظر می توانند برای طرح تسهیلات بسته پذیرندگان اقدام کنند. سقف این وام 300 میلیون تومان است و به صورت کارت اعتباری به متقاضیان پرداخت می شود.

نرخ سود این تسهیلات به 23 درصد می رسد. پذیرندگان و واجدین شرایط می توانند ظرف مدت شش ماه تسهیلات را به صورت یکجا بازپرداخت کنند و یا اقساط این وام را در مدت 60 ماه پرداخت کنند. لازم به ذکر است در صورت عدم امکان دریافت این تسهیلات متقاضیان می توانند امتیاز را به دیگران انتقال دهند.

با توجه به میزان سقف وام، مدت پرداخت و نرخ سود، مبلغ هر قسط 8 میلیون و 457 هزار و 141 تومان است. مبلغ کل اقساط 507 میلیون و 428 هزار و 480 تومان خواهد بود. سود کل تسهیلات نیز به 207 میلیون و 428 هزار و 480 تومان می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا