خودرو

وقتی ایران خودرو به جای پژو پارس به مردم دنا و سورن تحویل می دهد!

مدیرعامل ایران خودرو در جریان تحویل 1000 دستگاه کامیون آرنا پلاس به وزارت کشور که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در ایران خودرو دیزل برگزار شد، گفت: خودروهای جایگزین مانند دنا یا سورن به تمامی افراد تحویل داده می شود. که برای خرید پژو پارس ثبت نام کردند، می‌دهیم.

مدیرعامل ایران خودرو در این مراسم اظهار داشت: رسالت ایران خودرو احیای ناوگان عمومی کشور است و هزار دستگاه کامیون را برای بحث خدمات رسانی در حوزه آتش نشانی و زباله تحویل وزارت کشور دادیم.

علیمردان عظیمی ادامه داد: 40 دستگاه اتوبوس برقی آماده تحویل به شهرداری کرج است.

وی با بیان اینکه آمادگی تحویل 100 دستگاه اتوبوس برقی در ماه را داریم، گفت: 200 هزار تاکسی فرسوده در کشور داریم و 80 هزار دستگاه خودرو سورن را می توانیم به صورت تاکسی از طریق وزارت کشور به شهرداری ها تحویل دهیم.

مدیرعامل ایران خودرو افزود: در خصوص تاکسی های برقی با وزارت کشور تفاهم نامه داریم و در دهه فجر 1800 دستگاه تاکسی برقی به شهرداری ها تحویل می دهیم.

اولین SUV داخلی در دهه فجر رونمایی می شود. علاوه بر این، خودروی برقی داخلی نیز تا پایان سال آینده تحویل خواهد شد.

عظیمی با اشاره به اینکه ایران خودرو به تعهدات خود در تحویل خودروی پژو پارس عمل می کند، گفت: بابت تاخیر در تحویل از مردم عذرخواهی می کنیم، تا پایان سال آن را تولید می کنیم و در تلاش هستیم پژو پارس را در آینده تولید کنیم. سال، اگر با توجه به استانداردها باشد. این امر محقق نشد. خودروی جایگزین را تحویل مردم می دهیم که امروز بهتر از پارس خواهد بود.

مدیرعامل ایران خودرو بیان کرد: سفارش افرادی که در سامانه پژو پارس ثبت نام کرده اند حذف نمی شود. امیدواریم تولید را در سال آینده افزایش دهیم، نوبت قطعا از بین نخواهد رفت. در غیر این صورت خودروی جایگزین مانند دنا یا سورن را به تمامی کسانی که ثبت نام کرده اند تحویل می دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا