خودرو

ثبت‌ نام جدید ۱۳ مدل خودروی وارداتی مازاد

بر اساس اعلام سامانه یکپارچه تخصیص خودروهای وارداتی، ثبت نام جدید خودروهای وارداتی مازاد برای فروش فوری با حداکثر زمان تحویل سه ماهه از فردا (دوشنبه 26 بهمن ماه) به مدت چهار روز آغاز می شود.

در این اطلاعیه آمده است: کلیه واجدین شرایط ماده 4 تنظیم بازار خودرو (مصوب پانصد و چهل و سومین جلسه شورای رقابت) می توانند از روز دوشنبه (16 بهمن ماه) تا ساعت 23:59 روز جمعه (20 بهمن) ثبت نام کنند. اولویت را از سبد محصولات اعلام شده انتخاب کنید.

متقاضیان باید از امروز (یکشنبه 15 بهمن ماه) تا ساعت 13 روز چهارشنبه (18 بهمن) یکی از حساب های خود را نزد شعب بانک های واجد شرایط اعلام شده در سامانه تحت عنوان خودرو وارداتی و مبلغ پنج میلیارد ریال

ثبت‌ نام جدید ۱۳ مدل خودروی وارداتی مازاد

تبصره 1- قیمت درج شده در جدول قیمت نهایی در مبادی ورودی می باشد و هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ترخیص از قبیل بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، عوارض شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، هزینه حمل و نقل و … اضافه می گردد.

به قیمت های فوق که واردکنندگان می توانند با رعایت ضوابط اجرایی قانون حمایت از مصرف کننده خودرو نسبت به دریافت آن و تحویل خودرو در موعد مقرر اقدام کنند.

ثبت‌ نام جدید ۱۳ مدل خودروی وارداتی مازاد

تبصره 2- قیمت بر اساس مبحث ورودی می باشد و هزینه ها و هزینه های قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، عوارض شماره گذاری، اسقاط خودروهای فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت نهایی و مصوب پس از ترخیص فاکتور نهایی اضافه می شود. صادر شده. واردکنندگان می توانند پس از تماس اولیه و پس از دریافت 50 درصد قیمت علی الحساب با متقاضی قرارداد منعقد کنند.

تبصره 3- قیمت نهایی خودروهای مذکور پس از ارائه کلیه اسناد و مدارک مثبته بر اساس آخرین قوانین و مقررات تعیین و در سامانه بارگذاری خواهد شد.

تبصره 4- عدم واریز وجه در هر یک از مراحل مذکور و حداکثر پنج روز پس از تماس به منزله انصراف از طرح و حذف متقاضی از اولویت انتخاب خودروی وارداتی منتخب می باشد.

تبصره 5- کلیه شرکت های واردکننده موظفند در خصوص تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان مطابق آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو اقدام کنند.

تبصره 6- با پروکسی حساب و ثبت نام اولیه در سامانه یکپارچه، هیچگونه تعهدی برای تخصیص خودرو وجود نخواهد داشت.

تبصره 7- بر اساس ماده 19 آیین نامه اجرایی ماده 14 الحاقی طرح مبارزه با پولشویی و مالیات بر عایدی سرمایه، اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح در اختیار نهادهای ذیربط قرار می گیرد.

منبع
ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا