خودرو

تازه‌ترین رده‌بندی کیفیت خدمات پس از فروش برندهای خودرویی کشور

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) با افتخار ارائه دهنده‌ی رده‌بندی کیفیت‌ترین شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو در زمینه خدمات پس از فروش می‌باشد.

این رتبه‌بندی مبتنی بر نظرسنجی از مشتریان این شرکت‌ها است و میزان رضایت آن‌ها از خدمات ارائه‌شده به اهمیت ویژه‌ای دست یافته است.

در سال گذشته، بر اساس ارزیابی‌های سنجش الزامات حوزه خدمات فروش خودروسازان، ۱۶ شرکت عرضه‌کننده خودرو مورد بررسی قرار گرفتند که از این تعداد نصف شرکت‌ها موفق به کسب رتبه قابل قبولی نشدند.

در این ارزیابی، شاخص‌های اصلی شامل ارزیابی شبکه نمایندگی‌های مجاز، ارزیابی نظام مدیریتی خدمات فروش و سنجش رضایت مشتریان مورد استفاده قرار گرفت که همه شرکت‌های عرضه کننده خودرو را در سه حوزه‌ی وضعیت الزامات ستادی خدمات فروش، وضعیت شبکه نمایندگی‌ها و نیز رضایتمندی مشتریان مورد سنجش قرار داد.

تازه‌ترین رده‌بندی کیفیت خدمات پس از فروش برندهای خودرویی کشور
تازه‌ترین رده‌بندی کیفیت خدمات پس از فروش برندهای خودرویی کشور

به ترتیب این ارزیابی، شرکت‌های ایران‌خودرو (ایساکو) و پارس‌خودرو (سایپایدک) به عنوان برترین‌ها در ارائه خدمات پس از فروش خودروها معرفی شدند و در راس ارائه خدمات پس از فروش قرار گرفته‌اند.

پس از آن، شرکت‌های مدیران‌خودرو، بهمن‌موتور، سایپا (سایپایدک)، کرمان‌موتور (بم خودرو)، پرشیاخودرو و پشتیبانی کرمان‌خودرو (KTL)، رتبه‌ دوم ارائه خدمات پس از فروش را به خود اختصاص داده‌اند.

و در نهایت، هشت شرکت شامل جهان‌نوین آریا، ایرتویا، رامک‌خودرو (رام‌یدک)، آرین‌موتور پویا، اطلس خودرو، آسان موتور، رنوپارت و سایپا سیتروئن تنها یک ستاره از سه ستاره رتبه‌بندی را اخذ کرده و در جایگاه سوم قرار گرفته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا