خودرو

خودرو الکتریکی شیائومی SU7 با برد حرکتی بیشتر در کار است

شیائومی موتورز بیش از 100000 سفارش از اولین اتومبیل الکتریکی خود را دریافت کرده است. شیائومی همچنین نزدیک به 10000 خودرو را در ماه ژوئن تحویل داده است. اولین خودروی الکتریکی شیائومی موفق شد با استقبال رو به رو شود. با این حال، شیائومی در حال حاضر روی مدل دیگری کار می کند، احتمالاً یک نسخه هیبریدی از شیائومی SU7. یکی از مقامات شرکت به طور تصادفی توسعه را از طریق یک اسکرین شات حاوی شرح شغل و الزامات فاش کرده است.

طبق اطلاعات، شیائومی در حال کار بر روی اولین خودروی هیبریدی است. بر اساس گزارش ها، مشاغلی برای توسعه خودروی هیبریدی وجود دارد. به عنوان مثال، این شرکت در حال استخدام مهندسانی است که مسئول “برنامه ریزی مسیر فناوری مدیریت حرارتی خودرو و تدوین برنامه” خواهند بود. متقاضیان باید بیش از 15 سال سابقه کار در صنعت خودروسازی، 10 سال تجربه در یکپارچه سازی مدیریت حرارتی داشته باشند و مسئولیت توسعه بیش از دو خودروی هیبریدی یا دوربرد را بر عهده داشته باشند.

خودرو الکتریکی شیائومی SU7 با برد حرکتی بیشتر در کار است

متأسفانه، اطلاعات خاصی در مورد توسعه یک خودروی هیبریدی توسط این شرکت در دسترس نیست. پیش از این، رئیس هیئت مدیره شیائومی، لی جون، در پخش زنده Douyin از پاسخ دادن به سؤالات مربوط به خودروی جدید خودداری می کرد. با این حال، شایعاتی مبنی بر اینکه دومین خودروی شیائومی یک مدل SUV است، وجود دارد که قرار است در پایان سال جاری رونمایی شود و در سال 2025 به فروش برسد.

همچنین طبق گزارش ها، این شرکت برنامه هایی برای عرضه مدل مقرون به صرفه تری دارد که قیمتی در حدود 150000 یوان دارد و می تواند به طور رسمی در سال 2026 عرضه شود.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا