خودرو

طرح جدید فروش فوری خودرو های گروه بهمن با تحویل یک ماهه

این طرح از 8 شهریور لغایت 24 مهرماه از طریق گروه بهمن اجرا می شود. دوره های معتبر این طرح فروش سه، شش و دوازده ماه می باشد. برای جلب رضایت خود، پرداخت اقساط را با یک ماه بررسی شروع کنید.

همچنین به صورت ویژه سود سه ماهه بدون دریافت سود و سود 9 درصد برای پرداخت اعتبارات شش ماهه و سود 18 درصد در طرح اقساط یک ساله پرداخت می شود.

فورس 6 تن با موتور چهار سیلندر خطی سوپاپ بالا شرکت کامینز با تزریق مستقیم با وزن خالص 3 تن را باید جزو خودروهای تجاری سایز متوسط ​​به حساب آورد. این کامیون از جعبه دنده 6 سرعته دستی استفاده می کند.

از نظر فن آوری ترمز، این کامیون از ترمزهای جلو و عقب فنجانی پنوماتیک استفاده می کند. اما با اضافه شدن تکنولوژی کنترل الکترونیکی، این کامیون در محیط های لغزنده عملکرد خوبی خواهد داشت.

کابین جذاب فورس 6 تن از دیگر ویژگی های مثبت این کامیون است که آن را از رقبای خود در کشور پیشی گرفته است. تجهیز فورس به مالتی مدیا (رادیو، ناوبری، بلوتوث، یو اس بی، اس دی) و همچنین قرار دادن ابزارهای کنترل کننده مالتی مدیا بر روی فرمان، کابین این خودرو را مدرن کرده است.

همچنین کامیون دیزل فورس 6 تن بهمن علاوه بر مولتی مدیا به گونه ای طراحی شده است که شرایط محیطی را برای رانندگان برای محیط کار فراهم می کند و صندلی های این کامیون به گونه ای طراحی شده است که می تواند به یک تخت راحت تبدیل شود. .

به طور کلی فورس 6 تن را می توان یک کامیون قابل اعتماد برای کار و راحت برای کاربر دانست

فروش فوری خودرو های گروه بهمن

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا