خودرو

آغاز طرح فروش پراید وانت ویژه مهرماه

جدیدترین طرح فروش وانت پراید در مهر 1402 که به صورت پیش فروش توسط سایپا آغاز شد.

جدیدترین شرایط پیش فروش پراید 151 ویژه مهر 1402 که به وانت پراید معروف است توسط سایت منتشر شد. جزئیات این طرح در زیر ذکر شده است.

فروش فوری 151 دستگاه وانت سایپا با موعد تحویل 90 روزه مهر ماه 1402 اعلام شده است، متقاضیان می توانند از ساعت 11 صبح روز شنبه 24 مهرماه تا تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش سایپا ثبت نام کنند. قیمت نهایی این خودرو با آستر 29 میلیون تومان از سوی سایپا است.

آغاز طرح فروش پراید وانت ویژه مهرماه

وانت پراید در حال حاضر ارزان ترین خودروی تجاری ایران است. این خودرو پس از توقف تولید وانت پیکان و فروش ناموفق آریسان توجه مخاطبان را به خود جلب می کند. به گفته بسیاری از دارندگان این خودرو، وانت پراید گزینه مناسبی برای حمل بار در مسیرهای درون شهری است.

اما سایپا 151 از نظر کیفیت مونتاژ و نوع متریال استفاده شده ایده آل نیست. بنابراین هنگام حمل بار باید مراقب باشید که این خودرو آسیبی نبیند.

موتور استفاده شده در وانت پراید همان موتور 1.3 پراید پراید است که البته نسخه ایرانی آن هم اکنون استفاده می شود. سایپا این موتور را M13 می نامد. بازده این موتور 71 اسب بخار قدرت و 108 نیوتن متر گشتاور است.

گیربکس پنج سرعته دستی نیز وظیفه انتقال نیرو به دیفرانسیل جلوی این وانت را بر عهده دارد. وزن خالص این خودرو حدود 900 است و می توان آن را تا 500 بار حمل کرد. در نسخه جدید این خودرو، سایپا 151 تیپ DA، شاهد اضافه شدن نور روز به فضای اسپرت این خودرو هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا