خودرو

آغاز فروش فوق العاده چانگان های cs۵۵ + جزئیات

مدیرعامل سایپا با بیان اینکه تاکنون 570 دستگاه خودرو چانگان به مشتریان تحویل داده شده است، اظهار داشت: برای 1125 خودروی چانگان cs55 که وارد شده، اکنون فروش به صورت فروش فوق العاده آغاز شده است.

محمدعلی تیموری در خصوص آخرین وضعیت خودروهای وارداتی گفت: در اولین سری واردات که 1108 خودرو چانگان وارد شد، مراحل انجام شده و تاکنون 570 خودرو به مشتریان تحویل داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در روند واردات خودرو برای اخذ مجوزهای لازم، طبق تحلیل هایی که انجام شد به این فهرست رسیدیم که برای اخذ پلاک خودروهای وارداتی باید 26 فرآیند اجرا شود؛ در حالی که در این زمینه باید به این فهرست پرداخت. در حال حاضر فرآیندها تسریع و تکمیل شده، تحویل به مشتریان انجام شده و همچنان ادامه دارد و در سطح شهر شاهد چانگان های وارداتی هستیم.

تیموری افزود: برای CS55 چانگان که به تعداد 1125 دستگاه وارد شده است، هم اکنون عرضه به صورت فروش فوق العاده آغاز شده است. قیمت اولیه اعلام شده محاسبه ای است که شورای رقابت تعیین می کند. شورای رقابت مجوز دریافت یک میلیارد تومان چانگان CS55 را به ما داده است و حداکثر ظرف 90 روز این 26 فرآیند تکمیل می شود تا خودرو ثبت نام و تحویل مشتری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا