ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت شیبا اینو به‌ عنوان نهنگ‌ های SHIB همچنان در 0.000008 دلار

قیمت شیبا اینو امروز صبح اندکی کاهش یافته است و در عرض 24 ساعت 0.5 درصد کاهش یافته است زیرا بازار ارزهای دیجیتال با همین درصد افزایش یافته است.

SHIB در سطح 0.00000821 دلار قرار دارد که با افزایش 2.5 درصدی در یک هفته و افزایش 13 درصدی در یک ماه، به عنوان بازار صعودی تر است.

SHIB همچنین از راه‌اندازی سرویس نام Shiba Inu بهره برده است، یکی دیگر از ویژگی‌های جدید که قصد دارد ارز دیجیتال را بیش از یک توکن میم بسازد.

بنابراین در ارتباط با Shibarium و SHIB: Metaverse مورد انتظار، چنین نوآوری‌هایی می‌توانند به زودی به تقویت بیشتر SHIB کمک کنند.

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو به‌عنوان نهنگ‌های SHIB همچنان در 0.000008 دلار انباشته می‌شوند – پرش بزرگ ورودی؟
شاخص های SHIB حتی با وجود اشتباه امروزی همچنان خوب به نظر می رسند.

قیمت شیبا

RSI (بنفش) آن در واقع به بالای 60 و به سمت 70 می رود که نشان دهنده فشار خرید قوی است.

میانگین 30 روزه سکه (زرد) نیز به طور پیوسته در حال صعود است و سیگنال صعودی دیگری را ارائه می دهد زیرا به نظر می رسد از میانگین 200 روزه (آبی) عبور کند، چیزی که می تواند نشان دهنده شکست باشد.

در این شرایط است که حجم معاملات 24 ساعته SHIB نسبتاً بالا باقی می ماند، در بیش از 200 میلیون دلار، در مقایسه با 50-60 میلیون دلار در بیشتر ماه اکتبر.

بنابراین به نظر می‌رسد که بازار SHIB همچنان فعال است و می‌تواند حرکت‌های بزرگ‌تری را به همراه داشته باشد، به‌ویژه با توجه به اینکه نهنگ‌ها اخیرا مبالغ زیادی از توکن میم را انتقال داده‌اند.

با توجه به اینکه SHIB برای مدت طولانی منطقه اشباع فروش را اشغال کرده بود، این احتمال وجود دارد که به زودی دوباره بازگردد.

با این حال، اصول بنیادی سکه همچنین نشان می‌دهد که باید دیر یا زود از افزایش‌های پایدار برخوردار شود و هفته گذشته گام بزرگ دیگری در تکامل آن برداشته شد.

به طور خاص، Shiba Inu سرویس نام خود را راه‌اندازی کرد که به کاربران امکان می‌داد آدرس‌های الفبایی عددی بزرگ را به نام‌های به یاد ماندنی‌تری تبدیل کنند.

این ممکن است یک به‌روزرسانی نسبتاً متوسط ​​باشد، اما راه را برای یک طرح هویت غیرمتمرکز کامل‌تر در Shiba Inu هموار می‌کند، در حالی که ارزهای دیجیتال را برای کاربران عادی کمی در دسترس‌تر می‌کند.

به این ترتیب، به Shibarium که اخیراً راه اندازی شده است می پیوندد و به Shiba Inu به عنوان یک اکوسیستم کاربرد بیشتری می دهد.

با گذشت زمان، چنین ابزاری باید تقاضا برای SHIB را افزایش دهد و منجر به افزایش مداوم قیمت Shiba Inu در بلندمدت شود.

بنابراین سکه در چند هفته آینده به 0.000010 دلار می رسد، در حالی که در چند ماه اول سال 2024 به 0.000020 دلار می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا