بازی و سرگرمی

نتفلیکس طرح نمایش تبلیغات به کاربران خود را به طور کامل تعطیل خواهد کرد

هیچ کس دوست ندارد برای خدمات مشابه پول بیشتری بپردازد. رده های تبلیغاتی نتفلیکس نشان دهنده راهی برای فرار از افزایش قیمت ثابت با قرار دادن تبلیغات است و بیش از یک سال است که برای کاربران در چندین کشور وجود داشته است. با توجه به اینکه برنامه‌های تبلیغاتی پشتیبانی می‌شوند، نتفلیکس سطح پایه بدون آگهی خود را برای کاربران جدید متوقف کرد. با این حال، اکنون نتفلیکس می خواهد به طور کامل از شر آن خلاص شود.

نتفلیکس در آخرین تماس درآمدی خود تأیید کرد که قصد دارد برنامه Basic را به طور کامل بازنشسته کند. قبلاً، این طرح برای کاربران جدید یا کاربرانی که مجدداً به آن ملحق می‌شدند حذف شده بود، و به کاربران این امکان را می‌داد که استاندارد با تبلیغات را دریافت کنند (مقدار 6.99 دلار در ماه) یا اگر نمی‌خواهید تبلیغاتی با طرح خود نداشته باشید (15.49 دلار در ماه) ). با این حال، اگر به طور اتفاقی در طرح اولیه حضور داشتید، نتفلیکس آن را از شما نمی‌گیرد، اگر همچنان برای آن پول پرداخت می‌کردید، به کاربران قول می‌دهد که تا زمانی که طرح تغییر کند یا اشتراک، همچنان در Basic باشند.

لغو شد. نتفلیکس حتی اخیراً قیمت پایه پایه را برای این کاربران پدربزرگ افزایش داده است و به 11.99 دلار در ماه می رسد. به نظر می‌رسد که این شرکت اکنون در حال تغییر مسیر است و از کاربرانی که در Basic هستند می‌خواهد به طرح دیگری بروند.

netflix

در مورد اینکه چه زمانی می‌توانید انتظار داشته باشید که این تغییر اتفاق بیفتد، نتفلیکس می‌گوید که به دنبال بازنشستگی این طرح ابتدا در کانادا و بریتانیا است که از سه ماهه دوم شروع می‌شود و در ماه‌های بعد به دیگر «کشورهای تبلیغاتی» خود می‌رود. اگر در حال حاضر کاربر اصلی هستید، سه گزینه برای شما باقی می‌ماند که از اینجا می‌روید—می‌توانید به طرح پشتیبانی شده از آگهی بروید، ماهیانه 3.50 دل

ار اضافی برای سطح استاندارد بدون آگهی (تا Netflix) دریافت کنید. به ناچار دوباره قیمت آن را افزایش می‌دهد، زیرا به نظر می‌رسد تا الان هر چند ماه یک بار این کار را انجام می‌دهد)، یا فقط اشتراک نتفلیکس خود را به طور کامل لغو کنید.

ناامید کننده است که نتفلیکس هنوز فکر می کند که طرح اولیه حتی پس از افزایش قیمت به اندازه کافی سودآور نیست. با این حال، ممکن است زمان خوبی برای ارزیابی مجدد استفاده از نتفلیکس باشد و به سرویس‌های پخش دیگر روی بیاورید (یا فقط این پول را صرف رسانه‌های Blu-ray کنید که می‌توانید برای همیشه مالک آن باشید ).

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا