بازی و سرگرمی

تاریخ انتشار بازی Horizon Forbidden West Complete Edition برای PC مشخص شد

 بازی Horizon Forbidden West، عنوان اکشن و ماجراجویی بزرگ استودیوی Guerilla Games، بالاخره یک پورت رایانه شخصی دریافت کرد. پلی استیشن هفته گذشته اعلام کرد که نسخه کامل علمی-تخیلی جهان باز، که شامل بسته Burning Shores از سال 2023 می‌شود، در 21 مارس برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

پورت رایانه شخصی توسط Nixxes Software، استودیو متعلق به سونی، توسعه پیدا می‌کند. این استودیو پیشتر روی پورت‌های رایانه شخصی برای عناوین پلی استیشن شخص اول مانند Marvel’s Spider-Man Remastered و Ratchet & Clank: Rift Apart کار کرده است. پورت Horizon Forbidden West Complete Edition دو سال پس از عرضه اولیه بازی اصلی بر روی PS4 و PS5 در سال 2022 می‌آید و مطابق با جدول زمانی انتشار رایانه‌های شخصی سونی برای بازی‌های انحصاری است.

در یک وبلاگ پلی استیشن که در 25 ژانویه منتشر شد،  Nixxes ویژگی‌های رایانه شخصی و جزئیات پیش خرید Horizon Forbidden West Complete Edition را اعلام کرد. این بازی با نرخ فریم‌های قفل نشده، طیف وسیعی از تنظیمات گرافیکی قابل تنظیم و پشتیبانی از ارتقاء مقیاس Nvidia DLSS 3 و تولید فریم، AMD FSR و Intel XeSS برای عملکرد بهتر ارائه می‌شود. برای بازیکنانی با سخت افزار پیشرفته و فضای بالای سر، انویدیا DLAA بهبود دهنده تصویر نیز در دسترس است. این بازی از DirectStorage برای بارگذاری سریع در رایانه شخصی استفاده می‌کند.

تاریخ انتشار بازی Horizon Forbidden West Complete Edition برای PC مشخص شد

علاوه بر این، Horizon Forbidden West بر روی رایانه شخصی از رزولوشن‌های فوق عریض، از جمله 21:9 فوق عریض، 32:9 فوق العاده عریض و رزولوشن‌های 48:9 با سازگاری با تنظیمات مانیتور سه گانه پشتیبانی می‌کند. مانند همیشه، علاوه بر کنترلرها، کنترل‌های ماوس و صفحه کلید کاملاً قابل تنظیم نیز پشتیبانی خواهند شد. کنترلر PlayStation DualSense از مزایای اضافی تریگرهای تطبیقی و بازخورد لمسی برای گیم پلی همه جانبه برخوردار خواهد شد.

اگر از کاربران رایانه شخصی هستید و به دنبال انتشار این بازی می‌باشید باید صبوری کرده تا بتوانید این عنوان شرکت سونی را تجربه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا