بازی و سرگرمی

فروش بازی Hogwarts Legacy از 24 میلیون نسخه عبور کرد

بر کسی پوشیده نیست که بازی Hogwarts Legacy سال گذشته پس از تبدیل شدن به پرفروش‌ترین عنوان در ایالات متحده و بریتانیا، درآمد زیادی برای شرکت وارنر برادرز به دنبال داشت.

با این حال، پس از فروش بیش از 22 میلیون نسخه در سال 2023، دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری اخیراً به Variety گفت که فروش آن از 24 میلیون عبور کرده است.

این بدان معناست که دو میلیون نسخه دیگر در چند هفته گذشته فروخته شده است. اگرچه WB Games و Avalanche Software تایید نکرده‌اند که دنباله‌ای در دست ساخت است یا خیر، دیوید حداد، رئیس WB Games گفت: «یک سری چیزهای دیگر» مرتبط با هری پاتر در دست ساخت بوده که هنوز اعلام نشده است.

در همین حال، محتوای انحصاری پلی استیشن بازی RPG اواخر تابستان امسال برای پلتفرم‌های دیگر عرضه خواهد شد. همچنین ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های اضافی با جزئیات بیشتر در ماه‌های آینده وجود خواهد داشت. در ضمن با ما همراه باشید.

فروش بازی Hogwarts Legacy از 24 میلیون نسخه عبور کرد

بازی Hogwarts Legacy برای Xbox Series X/S، Xbox One، PS4، PS5، PC و Nintendo Switch در دسترس است. بازی Hogwarts Legacy یک بازی اکشن نقش آفرینی جهان باز است که در دنیای جادوگری هری پاتر اتفاق می افتد. این بازی توسط Avalanche Software توسعه یافته و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر شده است. این بازی در 18 فوریه 2023 برای پلی استیشن 4 منتشر شد. ، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه شخصی.

بازیکنان کنترل یک دانش آموز سال پنجم در هاگوارتز را در دهه 1800 بر عهده می گیرند. آنها می توانند آزادانه در قلعه هاگوارتز و محیط های اطراف، از جمله هاگزمید و جنگل ممنوعه کاوش کنند. بازیکنان می توانند طلسم ها را یاد بگیرند، معجون ها را دم کنند و با جادوگران تاریک بجنگند. آنها همچنین می توانند با انتخاب خانه خود، دوستان خود را انتخاب کنند.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت وارنربرادرز مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا