بازی و سرگرمی

تاریخ انتشار محتوا اضافی بازی Call of Duty: Modern Warfare III مشخص شد

بازی Call of Duty: Modern Warfare III شرکت Activision زمانی که در پاییز 2023 منتشر شد، بهترین نقدها را دریافت نکرده بود، اما شوتر اول شخص همچنان دومین بازی ویدیویی پرفروش سال گذشته در ایالات متحده بود.

امروز، Activision بیشتر جزئیات محتوای فصل 2 بازی را به همراه به‌روزرسانی‌های آتی بازی رایگان خود Call of Duty: Warzone اعلام کرد. برای هر دو بازی از 7 فوریه آغاز خواهد شد.

پست وبلاگی که محتوای فصل 2 را برای MWIII و Warzone اعلام می‌کند بسیار بزرگ است، بنابراین ما فقط سعی می‌کنیم نکات مهم را دریافت کنیم. برای Modern Warfare III، این بازی دارای سه نقشه چند نفره کاملاً جدید 6v6 (Departures، Stash House و Vista) به همراه یک نقشه بازسازی شده از Call of Duty: Vanguard (Das Haus) خواهد بود.

تاریخ انتشار محتوا اضافی بازی Call of Duty: Modern Warfare III مشخص شد

همچنین یک نقشه چند نفره جنگ جدید در فصل 2 (عملیات مرد حلبی) نیز در دسترس است. حالت زامبی Modern Warfare III در اواسط فصل 2 روی خط داستانی Dark Aether خود یک عمل جدید به همراه یک ماموریت داستانی دیگر به همراه دارد.

فصل 2 Warzone مکان قلعه Fortune’s Keep Island را با 11 نقطه جذاب مختلف برای بازیکنان بازمی‌گرداند. این جزیره همچنین دارای سه پل قابل گسترش است که بسته به تنظیمات می‌توانند برای عبور وسایل نقلیه یا پایین آمدن آنها منبسط و جمع شوند.

فصل دوم Warzone همچنین شامل یک اپراتور جدید برای بازی است، معاون کلانتر کینگ کانتی، ریک گرایمز نیز حضور دارد. شخصیت اصلی بسیاری از کمیک‌ها و برنامه‌های تلویزیونی The Walking Dead در بازی ظاهر خواهد شد. در صورت خرید Tracer Pack: The Walking Dead در بازی، به شخصیت دیگری از کمیک و برنامه تلویزیونی، Michonne نیز دسترسی خواهید داشت. شما می‌توانید تمام جزئیات فصل 2، از جمله سلاح‌ها و آیتم‌های جدید را در پست وبلاگ بررسی کنید.

اکتیویژن سعی دارد با انتشار آپدیت جدید نظر علاقمندان را بیش از پیش جلب کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا