بازی و سرگرمی

نسخه بازسازی شده Until Dawn امسال برای PS5 و PC منتشر خواهد شد

شایعات درست بودند: نسخه بازسازی شده Until Dawn اواخر امسال برای پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. همانطور که در آخرین نمایشگاه State of Play فاش شد ، نسخه ارتقا یافته بازی ترسناک تعاملی در Unreal Engine 5 در حال ساخت است و چندین زنگ و سوت جدید خواهد داشت.

شما می توانید برای اولین بار این عمل را از منظر سوم شخص تجربه کنید. Balistic Moon که به جای توسعه دهنده اصلی Supermassive Games، بازسازی را انجام می دهد، در حال گسترش پالت رنگی آن است تا آن را سینمایی تر کند و انیمیشن های حرکتی شخصیت های متنی را ارائه کند.

همچنین موسیقی جدیدی از آهنگساز ترسناک Mark Korven ( جادوگر ) وجود دارد، در حالی که شخصیت‌ها، جلوه‌های بصری و محیط‌ها همگی در حال ارتقا هستند. نیل مک ایوان، مدیر خلاق Balistic Moon در بلاگ پلی استیشن نوشت: «ما تلاش کرده‌ایم روایت فوق‌العاده را با نسخه اصلی یکپارچه نگه داریم، اما فرصت را غنیمت شمردیم و بخش‌های احساسی ناشناخته داستان را گسترش دادیم .

نسخه بازسازی شده باید قبل از اقتباس سینمایی Until Dawn که در ژانویه اعلام شد عرضه شود . مگر اینکه همه بازیگران نقش‌های خود را تکرار کنند، نسخه جدید بازی احتمالاً حداقل از یک جنبه دارای حق بالندگی خواهد بود: حضور یک برنده جایزه اسکار در قالب رامی مالک.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا