بازی و سرگرمی

نمایش بعدی State of Play سونی حول محور Final Fantasy VII Rebirth خواهد بود

طرفداران فاینال فانتزی ممکن است بخواهند برای بازی بعدی سونی وقت بگذارند. قبل از پایان آخرین نمایشگاه خود ، این شرکت اعلام کرد که جزئیات گیم پلی جدیدی را به اشتراک می گذارد و «اخبار هیجان انگیزی را [هواداران] نمی خواهند از دست بدهند» در مورد Final Fantasy VII Rebirth در رویداد بعدی خود. همچنین قول داده است که نگاهی گسترده به دنباله بعدی FFVII Remake داشته باشد که در تاریخ 29 فوریه 2024 برای PS5 عرضه می شود .

بازی اکشن نقش‌آفرینی از جایی شروع می‌شود که اولین عنوان در سه‌گانه برنامه‌ریزی‌شده متوقف شده است، و بازیکنان همچنان عمدتاً Cloud Strife را کنترل می‌کنند که در رویدادهای بازی اول به گروه اکو تروریستی Avalanche پیوسته است. Zack Fair که در عنوان اول تنها در یک صحنه فلاش بک حضور داشت، انتظار می رود این بار نقش بزرگ تری ایفا کند. در حالی که بازی‌های جدید بر اساس بازی Final Fantasy VII قدیمی ساخته شده‌اند ، اما دارای عناصر بازسازی‌شده، مفاهیم و بسط‌های جدید (شاید حتی تغییرات) در خط داستانی و توسعه شخصیت عنوان اصلی هستند.

سونی مدتی است که از طریق تریلرها نگاهی اجمالی از تولد دوباره به طرفداران می دهد، اما به نظر می رسد که این ویترین ایده بسیار بهتری از آنچه می توانند انتظار داشته باشند به آنها می دهد. رویداد بعدی State of Play این شرکت در تاریخ 6 فوریه ساعت 18:30 به وقت شرقی برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا