بازی و سرگرمی

مایکروسافت می گوید Palworld بزرگترین عرضه کننده Game Pass شخص ثالث است

Palworld ، بازی ویروسی “Pokémon with guns” که در Early Access با نقدهای مختلف عرضه شد، تاکنون 19 میلیون نسخه فروخته است. Developer Pocketpair می گوید که از زمان عرضه در 19 ژانویه (پس از فروش بیش از یک میلیون در هشت ساعت اول ) 12 میلیون نسخه در Steam و هفت میلیون نسخه در Xbox فروخته است. مایکروسافت می‌گوید طنز پوکمون زبانی، بزرگترین راه‌اندازی شخص ثالث در Game Pass است.

تاکورو میزوب، مدیرعامل Pocketpair به Xbox Wire گفت : «پاسخ طرفداران فوق‌العاده بود و دیدن میلیون‌ها بازیکن در سراسر جهان که از Palworld لذت می‌برند، باورنکردنی است . “این فقط شروعی برای ما و Palworld است ، و بازخوردی که در حین پیش‌نمایش بازی جمع‌آوری می‌کنیم به ما این امکان را می‌دهد تا به بهبود تجربه Pal Tamers در همه پلتفرم‌ها ادامه دهیم.”

علاوه بر اینکه بزرگترین عرضه‌کننده Game Pass شخص ثالث تا کنون بوده است، Palworld بزرگترین راه‌اندازی روز اول شخص ثالث را در Xbox Cloud Gaming (شامل Game Pass Ultimate ) داشت. بالاترین پیک بازی از زمان عرضه، نزدیک به سه میلیون کاربر فعال روزانه در Xbox بود. مایکروسافت می گوید که این بازی پربازیگرترین بازی روی پلتفرم های ایکس باکس در آن دوره بوده است.

Palworld از شخصیت‌ها و تم‌های پوکمون استفاده می‌کند – به اندازه‌ای که توجه وکلای نینتندو را جلب کند . این نبرد با هیولاهایی شبیه به هیولاهای موجود در سری جمع آوری موجودات، از جمله توانایی گرفتن آنها در داخل یک کره پس از پیروزی دارد.

Microsoft says Palworld is the biggest ever third-party Game Pass launch

اما Palworld همچنین شامل نظرات اجتماعی گزنده می‌شود و موضوعاتی را که هرگز در پوکمون نمی‌بینید در خود گنجانده است – مانند استثمار نیروی کار. سؤالات متداول بازی می‌گوید: «نگران نباشید، هیچ قانون کار برای دوستان وجود ندارد. یکی از تریلرهای عنوان، بازیکنی را نشان می‌داد که با یک تفنگ تهاجمی دور دوستان سخت‌کوش می‌چرخد. در این روایت آمده است : «ایجاد یک پایگاه سازنده مانند این راز زندگی راحت در Palworld است .

مایکروسافت تاکید کرد که توسعه دهنده هنوز سخت در حال کار روی عنوان Early Access است. Joe Skrebels از Xbox Wire نوشت : «چون Pocketpair تجربه را قبل از انتشار کامل 1.0 بهبود می بخشد، چیزهای بیشتری در راه است . او می‌گوید که Pocketpair به بازخورد بازیکنان گوش می‌دهد و آموخته‌های آنها را به کار می‌گیرد. او افزود که کراس پلی، یکی از ویژگی های درخواستی، در راه است.

حتی اگر برداشت های اولیه از سرگرمی و جلای بازی در بهترین حالت ممکن نباشد، وجود مایکروسافت در گوشه آن می تواند به توسعه دهنده کمک کند تا Palworld را به طور قابل توجهی محکم کند. سازنده ویندوز می گوید با فعال کردن سرورهای اختصاصی و ارائه منابع مهندسی برای کمک به بهینه سازی GPU و حجم کاری حافظه، از بازی پشتیبانی می کند. Palworld در X پست کرده است که “به اولویت بندی رفع اشکالات ادامه خواهد داد.”

Palworld در دسترسی زودهنگام با قیمت 30 دلار (و در Game Pass گنجانده شده است) در Xbox و PC (از جمله Steam ) در دسترس است.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا